קמפיין פוליטי?

מיכאלי על הפעלת הרכבת בשבת: "החרדים לא יעזו לבטל"

שרת התחבורה מרב מיכאלי הגנה על ההכרזה שלה אמש על התכנית להפעיל תא הרכבת הקלה גם בשבת וטענה: "החרדים לא יעזו לבטל" (פוליטי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום: אוליבייה פיטוסי, פלאש 90)

שרת התחבורה מרב מיכאלי ממשיכה לגונן על התכנית שלה להפעיל את הרכבת הקלה החדשה גם בשבת, זאת בצל מערכת הבחירות הקרבה ולצד טענות נגדה על ההכרזה סמוך למועד הבחירות.

"זאת לא הבטחת בחירות - זאת עבודה שנעשתה כל השנה והיא בסמכותי המוחלטת. הרכבת הקלה בגוש דן בשבת יצאה מהתחנה - וזה דבר שזה יקרה" טענה מיכאלי.

עוד אמרה בריאיון ל'רשת ב'': "גם ממשלה עם החרדים לא תעז לבטל את הדבר הזה, שלמעלה מ-70% מהציבור הישראלי לא רק תומך בו אלא זקוק לו".

"מתי זה הפך להיות לסמל ששומר על היהדות של מדינת ישראל? לא ראיתי את דרעי וגפני מבקשים שהצי הממשלתי יהיה מושבת בשבת".

כזכור, אמש (מוצ"ש) הכריזה מיכאלי כי תפעיל את הרכבת הקלה בגוש דן גם בשבת, זאת בצל הבחירות הקרבות.

"אני שמחה להודיע שהחל מעוד שנה הרכבת הקלה בתל אביב והסביבה תפעל גם בשבת. זאת החלטה שלי עם כל המשמעויות שהובאו לפניי - וככה זה הולך להיות" אמרה מיכאלי בתכנית 'פגוש את העיתנות'.

בהמשך טענה כי זהו לא מהלך הקשור לקמפיין הבחירות ואמרה כי "זה לא קשור לבחירות בכלל, זה נמצא בהסכם הקואליציוני שלי מול יאיר לפיד, זה נמצא בעבודה שעשיתי מול משרד התחבורה כל השנה, זה נמצא בכל ישיבת סיעה בכל שבוע. רציתי לשמור על הקואליציה ולכן לא עשיתי את זה בשנה וחצי האחרונה, עכשיו אין קואליציה לשמור עליה."

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר