יחזור חזרה?

ברדוגו: ליברמן מתחנן להיכנס לממשלה; "שקרן בלתי נלאה"

האם ליברמן שהיה במשך שנים בגוש הימין ומסבב א', הוא חתך בחדות לגוש השמאל, מעוניין להצטרף חזרה לגוש הימין? ליברמן עצמו מכחיש ותוקף בחריפות את מי שדיווח על כך (פוליטי)

קובי אטינגר | כיכר השבת |
ליברמן לפני הבחירות (צילום: יוסי אלוני, פלאש 90)

האכזבה של שר האוצר היוצא אביגדור ליברמן, הייתה בולטת במוצאי הבחירות, אך האם הוא באמת רוצה להיכנס לממשלת נתניהו עם החרדים?

על פי הדיווח הערב של הפרשן ואיש העסקים יעקב ברדוגו ב'גלי ישראל', "איווט ליברמן מתחנן למצוא דרך להיכנס לממשלה. כבר מהבוקר הוא עושה הכל למצוא את דרכו פנימה".

ליברמן מיהר להגיב על החשיפה של ברדוגו ולדבריו: "השקרן הבלתי נלאה יעקב ברדוגו ממשיך לשרת נאמנה את נתניהו ולפזר כזבים ובדיות בכל מה הקשור לישראל ביתנו ולאביגדור ליברמן".

עוד כתב ליברמן בחשבונו ברשתות החברתיות: "כל מה שאמר סמוטריץ׳ על נתניהו נכון פי כמה כשמדובר בכתב החצר הראשי".

בסוף השבוע האחרון, אמר ליברמן, לכתב נדב איל ב'ידיעות אחרונות', "אני מעריך שהקואליציה החדשה תיתקל בצרות צרורות. ארצות-הברית תפעיל על ישראל "לחץ פיזי בלתי מתון".

ליברמן אף טען כי: "כבר שלחו לי שליח, חבר מרכז ליכוד, לבדוק אם ארצה להצטרף. תרשום. אמרתי להם שאין בעיה – אחרי שנתניהו פורש. על דרעי וגולדקנופף, אין על מה לדבר".

ליברמן אף הוסיף כי זה מה שיקרה אם סמוטריץ' יקבל את המשרד שהוא עומד כעת בראשותו: "נתניהו צריך להיות מתאבד שיעי כדי לתת לחרדים את ועדת הכספים, ולסמוטריץ' את האוצר. סמוטריץ' לא יראה אותו ממטר רגע אחרי המינוי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר