"יאתגר את הממשלה"

ח"כ אבי מעוז נפגע מנתניהו ויישאר מחוץ לקואליציה?

אבי מעוז ממפלגת נעם - הצלע השלישית ב'ציונות הדתית', עושה שרירים ולא יצטרף לקואליציית הימין? כך מאיימים היום במפלגת נעם | דיווח: בקואליציה רוצים למנות את מעוז להיות נציג האופוזיציה בוועדה למינוי שופטים (חדשות)

יוני גבאי | כיכר השבת |
אבי מעוז | ארכיון (צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

חבר הכנסת אבי מעוז, הסביר ביום ראשון כי בכל מקרה יצביע בעד הממשלה החדשה. הבוקר (שלישי), טוענים במפלגתו, כי כלל לא בטוח שיכנסו לקואליציה.

על פי גורמים במפלגת נעם, מעוז, ראש המפלגה לא הוזמן לפגישה עם נתניהו. במפלגה חוששים, כי אולי ישנם גורמים בליכוד שלא מעוניינים שמפלגת נעם תהיה חלק מהקואליציה.

ולכן, הם שוקלים להישאר מחוץ לקואליציה, "נאתגר את הממשלה מימין וכנגד הטרלול הפרוגרסיבי", אומר אותו גורם במפלגה.

העיתונאי אמיר אטינגר מדווח, כי בליכוד מעוניינים להשאיר את מפלגת נעם באופוזיציה, וזאת כדי למנות אותו כנציג האופוזיציה בוועדה למינוי שופטים - וכך יהיה בוועדה רוב לימין.

כזכור, וכפי שדווח ביום ראשון, מעוז הבהיר בערוץ 14: "אני אצביע בעד הממשלה. אני שמח שהימין קיבל את האמון מהעם, אני לא מפחיד אף אחד ואני לא מאיים על נתניהו, ואני מאחל לו הצלחה, ואני גם מאוד רוצה להצטרף".

"אך אני גם רוצה לשמור על העקרונות שלי, כי הרי בשביל זה נבחרתי לכנסת ובשביל זה הצביעו לנו - למפלגת נעם אלפי אנשים, כך שבכל מקרה אצביע בעד הקמת הממשלה".

מעוז אמר עוד: "תפקידים בתוך הממשלה זה הדבר הכי פחות חשוב. אך בשביל שנכנס אני אדרוש מעבר לתפקיד שיבטלו את לימודי המגדר בגנים ובבתי הספר הייסודיים וכן העברת חוק שישמור על קדושת הכותל לכל אורכו ויבטל בכך את השתלטות התנועה הרפורמית על חלקים מהכותל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר