ישאר בחוץ?

אחרי הדיווח שאיים כי לא יכנס לקואליציה: ח"כ אבי מעוז נפגש עם נתניהו

נציג מפלגת 'נעם' אבי מעוז נפגש לפני זמן קצר עם ראש הממשלה הנבחר נתניהו, זאת בצל דיווחים שלא יקח חלק בקואליציה החדשה (פוליטי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום: ללא קרדיט)

מנהיג מפלגת 'נעם', הצלע השלישית ברשימת 'הציונות הדתית-עוצמה יהודית' נפגש היום בצהריים (שלישי) עם ראש הממשלה הנבחר נתניהו.

מעוז, הנציג היחיד מטעם מפלגתו שנכנס לכנסת, הערים קשיים על כניסה לקואליציה ומאיים שלא יקח בה חלק. כך על פי דיווחים בשם גורמים במפלגה.

העיתונאי אמיר אטינגר מדווח, כי בליכוד מעוניינים להשאיר את מפלגת נעם באופוזיציה, וזאת כדי למנות אותו כנציג האופוזיציה בוועדה למינוי שופטים - וכך יהיה בוועדה רוב לימין.

כזכור, וכפי שדווח ביום ראשון, מעוז הבהיר בערוץ 14: "אני אצביע בעד הממשלה. אני שמח שהימין קיבל את האמון מהעם, אני לא מפחיד אף אחד ואני לא מאיים על נתניהו, ואני מאחל לו הצלחה, ואני גם מאוד רוצה להצטרף".

"אך אני גם רוצה לשמור על העקרונות שלי, כי הרי בשביל זה נבחרתי לכנסת ובשביל זה הצביעו לנו - למפלגת נעם אלפי אנשים, כך שבכל מקרה אצביע בעד הקמת הממשלה".

מעוז אמר עוד: "תפקידים בתוך הממשלה זה הדבר הכי פחות חשוב. אך בשביל שנכנס אני אדרוש מעבר לתפקיד שיבטלו את לימודי המגדר בגנים ובבתי הספר הייסודיים וכן העברת חוק שישמור על קדושת הכותל לכל אורכו ויבטל בכך את השתלטות התנועה הרפורמית על חלקים מהכותל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר