"רוצה את הביטחון"

החרדים מתנגדים למינוי סמוטריץ' לתפקיד שר האוצר

יו"ר 'הציונות הדתית' ח"כ בצלאל סמוטריץ', מעוניין לקבל את אחד משני התיקים - האוצר או הביטחון | הדילמה: החרדים מתנגדים למינוי לאוצר ונתניהו מעוניין להשאיר ב'ליכוד' את תיק הביטחון (פוליטי)

קובי אטינגר | כיכר השבת |
סמוטריץ' היום נכנס לפגישה עם נתניהו (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

ראש הממשלה המיועד בנימין נתניהו, לא מעוניין לחכות יותר מדי עד להרכבת הממשלה השישית בראשותו, והיעד שהציב נכון להיום (רביעי) הוא עד סוף השבוע הבא.

אך מלבד פסקת ההתגברות ועניינים עקרוניים, לנתניהו יש כאב ראש נוסף, ושמו הוא ח"כ בצלאל סמוטריץ', שהציב לנתניהו דרישה - אני רוצה או את תיק האוצר או את תיק הביטחון.

על פי הדיווח ב'כאן חדשות', המפלגות החרדיות העבירו היום מסר לנתניהו כי הם לא מעוניינים שסמוטריץ' יקבל את תיק האוצר.

לטענתם, סמוטריץ' עומד בראש מפלגה מגזרית והם לא רוצים שיעמוד בראש משרד ששולט על כל משרדי הממשלה וידאג בעיקר לציבור שלו - והם לא מעוניינים לעמוד אצלו בתור כדי לקבל דברים עבור הציבור החרדי.

בעקבות כך, לנתניהו לא נותרו הרבה ברירות ולמרות שהוא היה מעוניין להשאיר את תיק הביטחון במפלגת הליכוד, הוא כנראה ייאלץ לתת זאת לסמוטריץ'.

במקביל יו"ר ש"ס אריה דרעי - המועמד בעצמו לתיק האוצר, שיגר מסר מאיים לפרקליטות במידה ולא תאפשר לו לחזור ולכהן כשר. לטענתו, אם ייקבע שיש לו קלון וימנעו ממנו לכהן כשר – זה יהיה מבחן המשילות הראשון של הממשלה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר