שר הבט"פ המיועד

ח"כ איתמר בן גביר בזירה: "לחזור לסיכולים הממוקדים"

ח"כ איתמר בן גביר, השר לביטחון פנים המיועד, הגיע לזירת הפיגוע בכניסה לירושלים וקיבל סקירה מהמפכ"ל • "לחזור לסיכולים ממוקדים, לגבות מחיר מהטרור" (משטרה)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: ללא קרדיט)

יו"ר 'עוצמה יהודית', ח"כ איתמר בן גביר, השר לביטחון פנים המיועד, הגיע הבוקר (רביעי) לזירת הפיגוע בכניסה לירושלים וקיבל סקירה מהמפכ"ל. בדבריו קרא: "לחזור לסיכולים ממוקדים, לגבות מחיר מהטרור".

בפתח דבריו, בצהרה לתקשורת, אמר: "הבוקר בוקר קשה מאוד. אנחנו בשרשרת של אירועים שלא מתחילה הבוקר לצערנו. במשך כל החודשים האחרונים גל של פיגועים שרק בניסים אנחנו לא סופרים עשרות של נפגעים".

"צריך לנתק את השרשרת הזו", הוסיף בן גביר: "לגבות מחיר מהטרור, הדברים ברורים מבחינתי. זה אומר לחזור לסיכולים הממוקדים, להפסיק את החפלות בבתי הסוהר, הבוקר בבתי הכלא הביטחוניים הכל צריך להיות סגור. להפסיק את התשלומים של רשות שהיא תומכת טרור במי שרוצח יהודים, לבדוק מאיפה המחבלים האלה יוצאים, להגיע לאותו הכפר ולהטיל עוצ , לעבור בית בית ולחפש נשקים, להחזיר את ההרתעה ואת המשילות".

"חייבים להקים ממשלה כמה שיותר מהר, הטרור לא מחכה", אמר בן גביר.

בן גביר הוסיף: "שמעתי מהמפכ"ל סקירה, מטבע הדברים לא אומר מה נאמר לי. אני סומך על כוחות הביטחון, נותן להם גב מוחלט, לתת גב לחיילים, לשוטרים, לחזור ליסוכלים הממוקדים, לחזור לשלוט במדינת ישראל, לגבות מחיר. אני נותן גב מוחלט למפכ"ל אבל המדיניות צריכה להשתנות ולגבות מחיר מהטרור".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר