"לפיד? אחרון הפרחחים"

הח"כים ב'ליכוד' לחברי האופוזיציה העתידית: "רוצים הפיכה? מלחמת אחים?"

דקות לפני החלפת יושב ראש הכנסת, עלו חברי כנסת מטעם הליכוד לדוכן המליאה, ותקפו בחריפות את חברי האופוזיציה הבאה, ותהו - "אתם רוצים פה מלחמת אחים?!" | צפו בנאומים (חדשות, פוליטי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
חברי האופוזיציה העתידית, היום במליאת הכנסת (צילום: ערוץ כנסת)

בעוד זמן קצר (שלישי) יחלו במליאת הכנסת בדיונים לגבי החלפת יושב ראש הכנסת מיקי לוי, בחבר הכנסת יריב לוין, בינתיים, חברי הקואליציה העתידית תקפו בחריפות במליאה את חברי האופוזיציה העתידית.

חבר הכנסת אופיר כץ מהליכוד, פנה לחברי האופוזיציה ואמר: "לאיזה מקום הזוי אתם מגיעים? שראש ממשלה אומר לראשי רשויות תמרדו בממשלה, זה הגיוני? שרמטכ"ל לשעבר אומר שהצבא התפרק? זה טוב?".

אופיר כץ במליאה

עוד הוא אמר לקול הצעקות של חברי האופוזיציה העתידית: "מה אתם מנסים לעשות?! הפיכה?! מלחמת אחים?!.הפסדתם, תשבו בשקט, אנחנו נשמור על הסטטוס-קוו בשביל זה שלחו אותנו ובשביל זה קיבלנו כל כל הרבה מנדטים".

יו"ר הוועדה המסדרת חבר הכנסת יואב קיש מהליכוד, עקץ בנאום במליאה את חברת הכנסת מיכל שיר, שהספיקה בשנים האחרונות לעבור מספר מפלגות ואמר: "ביחס לכמות חברי כנסת לקואליציה לשר, אתם (יש עתיד) הייתם השיא".

"חלק מהחברים פה של מפלגת גנץ, אני לא זוכר איך קוראים לה כל פעם מחליפים שמות, זה מתחיל להיות כמו מיכל שיר - כל פעם מחליפים שמות, ואז היא שבירת שיא מצדכם".

יואב קיש במליאה

"אחרון הפרחחים זה יאיר לפיד. אתם אמרתם אנחנו נעביר את השלטון בצורה מסודרת, ממלכתית. שראש ממשלה מכהן יוצא להפגנה בגשרים זה לא לעשות את זה. זה בושה", אמר קיש בנאומו.

חבר הכנסת מטעם הליכוד שלמה קרעי, תקף אף הוא את חברי הממשלה היוצאת ואמר: "למעשה בשנה וחצי האחרונות הפכתם את הכנסת לאסקופה נדרסת".

שלמה קרעי במליאה

"מעולם לא הייתה כנסת חלשה, רופסת, מסורסת כמו זו היוצאת, מעולם לא רמסו את כך את זכויות האופוזיציה, עשיתם תקדימים של רמיסת כלים פרלמנטריים שהיו מקובלים כאן מאז ומעולם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר