"למה את מערבת?"

אחרי שנחסמה בליכוד: פגישה בין נתניהו וגלית דיסטל, שרה קבלה על התערבות הבן יאיר

יאיר נתניהו ניסה להשפיע על החלטתו של אביו, שהודיע לחברת הכנסת דיסטל אטרביאן כי לא תמונה לשרה בממשלה המסתמנת, בעקבות המריבה עם היועצים, ושרה לא אהבה: "למה את מערבת את הבן שלי?" • היום נפגשה שוב דיסטל עם נתניהו (פוליטיקה אנשים)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
(צילום: Yonatan Sindel/Flash90 Israel Sellem/POOL)

המתיחות בליכוד, סביב הודעתו של נתניהו לחברת הכנסת ממפלגתו גלית דיסטל, כי לא תכהן כשרה בממשלה המסתמנת, נמשכת.

ב"ישראל היום" פורסם היום (שלישי) כי יאיר נתניהו פנה ושוחח עם דיסטל בימים האחרונים לאחר ההחלטה, והיא הביעה בפניו אכזבה מההחלטה של אביו - על רקע העובדה שהיא נאבקה על שמם של נתניהו ומשפחתו בשנה וחצי האחרונות. בימים האחרונים ניסה יאיר נתניהו להשפיע על ההחלטה של אביו ולשנות אותה.

לאחר השיחה, שרה נתניהו שאלה את גלית: "למה את מערבת את הבן שלי?", ואילו דיסטל הבהירה לה כי לא היא זו שפנתה אליו, ושהיא מעולם לא עירבה את יאיר. שרה הבינה וקיבלה את תשובתה.

לפי הדיווח ב"ישראל היום", לאחר המחאה ברשת למען דיסטל, והשיחות שלה ושל לשכתה עם יאיר נתניהו, היא נפגשה אמש עם רה"מ המיועד, וגם קיימה איתו פגישה נוספת היום.

דיסטל-אטבריאן הייתה מגדולי התומכות של נתניהו, ומהבודדות שהצליחו להיבחר עצמאית לכנסת, אחרי שנכנסה לרשימת הליכוד בפעם הראשונה כמשוריינת.

בליכוד מעריכים כי הרקע להחלטה המפתיעה הוא מה שתואר בתקשורת כעימות אלים במהלך הקמפיין, שבעיצומו יועצי נתניהו נעלו את דיסטל-אטבריאן במרפסת של מצודת זאב בתום ויכוח על ניהול מסע הבחירות.

מדובר בויכוח שניטש בין חברת הכנסת ובין אנשי נתניהו יונתן אוריך ועופר גולן על קידום תכנים במהלך הקמפיין ומידת מעורבותה של הח"כית.

כתבת חדשות 12 דפנה ליאל דיווחה כי אוריך צרח על דיסטל: "תעופי מפה, כפוית טובה שכמותך". דיסטל השיבה: "תסתום, מי אתה בכלל?". אחרי האירוע ניסתה חברת הכנסת לשוחח עם נתניהו על הפרשה אך משלא התאפשר לה היא עזבה את המקום.

בהמשך דיווח יקי אדמקר באתר "וואלה!" כי באותו אירוע דוברו של נתניהו אף נעל את חברת הכנסת דיסטל אטבריאן במרפסת - ונטש את המקום.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר