ממשלת נתניהו השישית

בדרך למשפטים: יריב לוין התפטר מתפקיד יו"ר הכנסת

יו"ר הכנסת, יריב לוין, הודיע הבוקר לחברי הכנסת על החלטתו להתפטר מתפקידו כיו"ר, התפטרות תיכנס לתוקף בתוך 48 שעות • לוין צפוי להתמנות לתפקיד שר המשפטים (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
יריב לוין על כס יו"ר הכנסת (צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת)

לאחר לילה ארוך של דיונים על חוק דרעי-סמוטריץ' שאושר הבוקר (שלישי), יו"ר הכנסת, יריב לוין, הודיע לחברי הכנסת על החלטתו להתפטר מתפקיד היושב ראש.

ההתפטרות של לוין תיכנס לתוקף בתוך 48 שעות והיו"ר החדש צפוי להתמנות ביום חמישי לצד השבעת הממשלה החדשה בראשות בנימין נתניהו.

המועמדים המובילים להחלפתו של לוין בכס היו"ר הם חברי הכנסת אופיר אקוניס ודוד אמסלם שהודיע כי אם לא יקבל את תפקיד היו"ר - לא יבקש תפקיד אחר בממשלה.

מכתב ההתפטרות של יריב לוין

בינתיים הלחץ בליכוד גובר לקראת חלוקת התיקים הבכירים במפלגה. ראש הממשלה המיועד, בנימין נתניהו, צפוי לזמן אליו מחר את חברי הכנסת ולהודיע על החלטתו באשר לחלוקת התיקים.

על פי המסתמן, יואב גלנט יכהן כשר הביטחון. נתניהו מעוניין למנות את אמיר אוחנה לתפקיד שר החוץ אך טרם ברור כיצד יפעל אל מול דרישתו של ישראל כץ לקבל את התפקיד הבכיר.

חברי הכנסת מירי רגב ואלי כהן צפויים לקבל את תפקידי שרי התחבורה והכלכלה כשרגב בעלת סיכויים גבוהים יותר לקבל את תיק התחבורה עליו מתעקש כהן.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר