בנאום | צפו

גדעון סער במליאה: "כך בן גביר קיפל את נתניהו בשידור חי"

שר המשפטים היוצא סער, תקף את המשא ומתן של מפלגת הליכוד, בעת שנתניהו ישב במליאה. סער ציטט את דבריו של הח"כ "המורד" דוד ביטן | צפו בנאום של סער (פוליטי, בארץ)

יוני גבאי | כיכר השבת |
נתניהו וסער במליאה (צילום: ערוץ כנסת)

שר המשפטים היוצא ומספר 2 ב'מחנה הממלכתי', גדעון סער, נאם הלילה (שלישי) במליאת הכנסת ותקף את ההתקפלות של ראש הממשלה המיועד נתניהו לחבר הכנסת בן גביר.

לדברי סער: "אני אצטט את חבר הכנסת ביטן, אם את זועקים אז אני אצטט אותו, למה שאביא דברים שלי? התחבורה זה חצי תחבורה, החינוך זה חצי חינוך, המשפטים מלא, פה אני אתקן את הדברים אבל מהביטחון נשאר 2/3. המשפטים זה לא מלא, למה? מכיוון שח״כ בן גביר, במסיבת עיתונאים, בפתח ישיבת סיעה של עוצמה יהודית, הפגין עוצמה, והודיע לראש הממשלה המיועד, אם אין ממלא מקום ליור ועדת שרים לענייני חקיקה עם זכות וטו אין ממשלה. נו, ומה לדעתכם קרה? ביבי התקפל! הוא רגיל להתקפל, אבל בצורה כל-כך מבישה? שמודיעים לו את זה לא בחדר משא ומתן מול כל העולם, והוא בבושת פנים ביום האחרון".

"אז גם שר המשפטים שחבר הכנסת ביטן שאני מצטט אותו כאן הבוקר אומר מלא, זה גם לא מלא, זה עם כוכבית. אני הייתי יו״ר ועדת שרים לענייני חקיקה, מה זאת אומרת ממלא מקום עם זכויות וטו? תראו על מה אתם מבזבזים את האשראי הגדול שקיבלתם מהציבור כבר ברגעים הראשונים, כבר בימים הראשונים, עוד טרם הוקמה הממשלה".

עוד הוסיף סער: "חודשיים חלפו ותראו מה קורה - במקום ההתלהבות של הנצחון הגדול, כל שעה עגולה רה"מ המיועד מפרסם או התנצלות, או הבהרה, או הסתייגות, או פליק פלאק. אם יש איזו שעה פנויה, אתה צריך לבדוק מה ההבהרה שפורסמה בשעה האחרונה. אני מציע, יש דבר כזה שנקרא ציוץ קבוע, שכל פעם ישים ציוץ קבוע של הבהרה, כל פעם של שותף אחר בשותפים הקואליציוניים.

"מבזבזים את האשראי הציבורי" | צפו

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר