יקטוף את הפירות

הביקור המדיני הראשון: ראש הממשלה בנימין נתניהו ימריא לדובאי בתחילת השבוע הבא

לנסיעה המדינית הראשונה שלו, יתלוו אל ראש הממשלה רעייתו שרה נתניהו, ראש המטה לביטחון לאומי (המל"ל) החדש - השר לשעבר צחי הנגבי וכן עוד שרים חדשים (מדיני, חדשות)

איצלה כץ | כיכר השבת |
בני הזוג נתניהו מציינים שנה להסכמי אברהם עם בני הזוג קושנר (צילום: יונתן זינדל/פלאש 90)

המתין לשעת הכושר: ראש הממשלה בנימין נתניהו, מי שחתום על 'הסכמי אברהם' ההיסטוריים במסגרתם נחתמו הסכמי שלום ושיתוף פעולה עם מדינות המפרץ והאמירויות, יזכה לראשונה לקטוף את פירות המאמצים אותם השקיע בהשגת ההסכמים בתקופת כהונתו הקודמת וימריא בתחילת השבוע הבא לדובאי.

לנסיעתו המדינית הראשונה של ראש הממשלה החדש-ישן נתניהו, יתלוו רעייתו שרה, ראש המל"ל החדש השר לשעבר צחי הנגבי וכן עוד שורה של שרים בממשלה החדשה שיבקרו במדינת המפרץ לראשונה בביקור ממלכתי ורשמי. המשלחת המדינית תמריא מנמל התעופה הבינלאומי של ישראל כבר ביום ראשון הבא.

הגיע התור שלהם ליהנות. דובאי (נתי שוחט/פלאש 90)

כזכור, שרי הממשלה הקודמת, נהנו ראשונים מפירות ההסכמים שנחתמו בשולי כהונתו הקודמת של נתניהו והרבו לטוס לנסיכות העשירה. כעת הגיע תורם של מי שראו זאת מעיניים כלות ביושבם בספסלי האופוזיציה המשמימים ועכשיו התמנו לשרים בממשלה החדשה שקמה.

בהסכמי הקואליציה החדשה נכתב כי הממשלה החדשה תקדם במלוא המרץ את המשך ההסכמים ושיתוף הפעולה עם מדינות מוסלמיות שיחפצו בכך.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר