לקראת הרפורמה

שר התקשורת שלמה קרעי: "בשם חופש הביטוי מאפשרים תקשורת מוטה ופוגענית"

שר התקשורת, ד"ר שלמה קרעי, התייחס לרפורמה שהוא מתכנן בשוק התקשורת ואמר: "הצביעות של מערכת המשפט והתקשורת המגויסת בתקופה הזו, חידדו את הצורך והכינו את התשתית לשינויים הנדרשים במערכות האלו" (חדשות)

קובי אטינגר | כיכר השבת |
השר שלמה קרעי, הערב (צילום: מתוך השידור החי)

שר התקשורת, ד"ר שלמה קרעי, נשא הערב (שלישי) דברים בהילולה השנתית של ישיבת כסא רחמים והתייחס לרפורמה שהוא מתכנן בשוק התקשורת.

"הצביעות של מערכת המשפט והתקשורת המגויסת בתקופה הזו, חידדו את הצורך והכינו את התשתית לשינויים הנדרשים במערכות האלו", אמר השר קרעי, "בעז"ה בקרוב אני מתכוון להציג את התוכנית לפתיחת שוק התקשורת לתחרות ולמגוון הדעות שלא נמצא בו כיום".

קרעי התייחס לקנס שהושת על ערוץ 14 על שלא שילב תכנים רפורמיים ואמר: "בשם חופש הביטוי הם מאפשרים תקשורת מוטה ופוגענית, אבל כאשר יש ערוץ אחד, ערוץ 14, שמנסה לאזן, היום קנסו אותו על כך שלא נתן מספיק ביטוי לרפורמים.

"כשר התקשורת, אני מתכוון לתקן את העיוות הקיים, הנובע מהשידור הכאילו ציבורי וממועצות התוכן למיניהן, ולהביא לכך שהתקשורת תייצג את עם ישראל כולו".

שר הבינוי והשיכון והשר במשרד רוה"מ, יצחק גולדקנופף, אמר הערב בתגובה לפסיקת ביהמ"ש והקנס שהוטל על 'ערוץ 14': "אני בוש ונכלם שבמדינת ישראל קונסים כלי תקשורת, רק בגלל שביקש שלא לפגוע ברגשות הצופים ולשלב תכנים רפורמיים וקונסרבטיביים המעודדים התבוללות.

"אני מחזק את הנהלת הערוץ על עמידתם האיתנה למען שמירת כרם ישראל, המסורת היהודית וגחלת ישראל שלא תכבה, 'אשריכם שנתפסתם על דברי תורה'".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר