בגלל הביקורת?

הח"כית לשעבר אוסנת מארק הודיעה: מוותרת על תפקיד משרד המדע והטכנולוגיה

לאחר שרבים העלו תמיהה על המינוי ולאחר שהוועדה לא נתנה לה תשובה חיובית, חברת הכנסת לשעבר, אוסנת מארק הודיעה לשר המדע אופיר אקוניס, כי החליטה לוותר על תפקיד מנכ"לית המשרד (פוליטי)

קובי אטינגר | כיכר השבת |
אוסנת מארק (צילום: Tomer Neuberg/Flash90)

שר החדשנות, המדע והטכנולוגיה אופיר אקוניס, הודיע עם כניסתו לתפקיד, כי החליט לבחור את חברת הכנסת לשעבר מהליכוד אוסנת מארק, לתפקיד מנכ"לית המשרד.

רבים העלו תמיהה על המינוי של אקוניס, שכן המנכ"לית הקודם במשרד החזיקה ב-4 תארים, בהם הנדסת חלל ואווירונאוטיקה מהטכניון, תואר שני בלימודי דיפלומטיה מאוניברסיטת תל אביב ותואר שני נוסף במדיניות ציבורית וממשל ואילו למארק אין כל ניסיון בתחום.

בסביבת אקוניס ניסו להסביר את פשר המינוי, שמנכ"ל אמור לנהל אנשי מקצוע והוא לא חייב להבין לעומק בתחומי המשרד; "אנחנו בטוחים שחברת הכנסת לשעבר מארק תבצע את תפקיד המנהלת הכללית של המשרד באופן המיטבי והמקצועי ביותר, לטובת כל אזרחי ישראל", כך נמסר בזמנו מלשכת אקוניס.

כך או כך, ועדת המינויים של נציבות שירות המדינה לא נתנה תשובה חיובית למינוי של מארק ובתגובה, החליטה מארק לוותר על התפקיד.

מטעמו של אקוניס נמסר: "הערב הודיעה לי המועמדת שהגשתי לועדת המינויים בנציבות שירות המדינה לתפקיד מנכ"לית המשרד, חברת הכנסת לשעבר אוסנת מארק, שהיא מבקשת למשוך את מועמדותה לתפקיד".

עוד נאמר מטעם אקוניס: "צר לי על בחירתה. האמנתי באמונה שלמה שאוסנת תבצע את התפקיד במקצועיות ומסירות ותתרום תרומה גדולה למשרד אך אני מכבד את החלטתה ומאחל לה מכל הלב הצלחה בכל דרך שתבחר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר