"אין לנו כוונה להתנצל"

נתניהו על רפורמת לוין: "לא נרתע; אין חדש תחת הכסף הזר"

ראש הממשלה נתניהו לא מתרשם ממחאת השמאל נגד הרפורמה שהציג שר המשפטים יריב לוין, ואף חיזק אותה; "ההפחדות אותן הפחדות", אמר. "אין חדש תחת הכסף – הכסף הזר" | צפו בנאום (פוליטי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
נתניהו בפתח ישיבת הסיעה, היום (צילום: ערוץ כנסת)

ראש הממשלה בנימין נתניהו, נאם היום (שני) בפתח ישיבת סיעת הליכוד שהתקיימה בכנסת ודיבר בין היתר גם על הרפורמה שמעוררת התנגדות עזה משמאל - רפורמת לוין במערכת המשפט.

לדברי נתניהו: "הרפורמה תצא לדרך, וכפי שלא נרתענו בעבר מהתקפות השמאל והתקשורת, לא נירתע גם הפעם. ההפחדות אותן הפחדות, הרחבה אותה רחבה, העמותות אותן עמותות – רק השלטים מתחלפים. אין חדש תחת הכסף – הכסף הזר".

עוד אמר נתניהו: "מה שאמרנו לפני הבחירות, נעשה ועושים אחרי הבחירות. קיבלנו ממיליוני אזרחים מנדט ברור למשול. לא נעשה זאת בחופזה, נפעל באחריות ובשקיפות. הרפורמה תצא לדרך וכפי שלא נרתענו בעבר מהשמאל והתקשורת, לא נרתע גם הפעם"

נתניהו הסביר: "אומרים לנו שאנחנו רוצים להרוס את הדמוקרטיה, ארה"ב אינה דמוקרטית? רוב מדינות העולם אינם דמוקרטיות?! מבטיח לכם שכשהרפורמות יעברו כולם ישאלו איך זה לא קרה קודם".

לאחר מכן ציין נתניהו שמות של שרי המשפטים שדיברו בעבר על הצורך לערוך רפורמה במערכת המשפט, אך "שכח" להזכיר את שרת המשפטים בממשלתו איילת שקד.

הדגלים השחורים בתגובה על דברי נתניהו בישיבת הסיעה: "האיש, שעל פי דיווחים בתקשורת, ניצל מיליארדר במצב מעורער כמחלבת כספים, מדבר על 'כספים זרים'. כמנהג המנהיגים הפשיסטים בעולם ובעקבות חברו אורבן, מאשים נתניהו (תוך שהוא לכאורה משקר ביודעין) אזרחים טובים, פטריוטים הפועלים למען מדינת ישראל, ב״מימון זר״. נזכיר שהאיש המסית הזה עומד כיום למשפט בעבירות פליליות חמורות של שוחד, מרמה, והפרת אמונים ובראש ממשלה שבה מכהנים עבריינים מורשעים, עצורים ונחקרים לשעבר. בשבת נפגין בקפלן כדי שהמסית הלאומי לא יהפוך להיות דיקטטור כל יכול".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר