מתחיל להתקפל?

נתניהו לסאליבן: הרפורמה המשפטית תעבור בהסכמות רחבות

על פי הדיווח, ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר ליועץ לביטחון לאומי האמריקני בפגישתם בשבוע שעבר כי הרפורמה לא תעבור כפי שהיא מוצגת בעת (פוליטי מדיני)

נתניהו וסאליבן (צילום: קובי גדעון, לע"מ)

לאחר גלי המחאה של השמאל בישראל, ראש הממשלה בנימין נתניהו הבטיח ליועץ לביטחון לאומי ג'ייק סאליבן, כי "הרפורמה המשפטית תעבור בהסכמות רחבות, היא לא תעבור כפי שהיא מוצגת כעת", כך על פי הדיווח בחדשות 2. סאליבן שביקר בישראל בשבוע שעבר, נועד עם נתניהו ושוחח איתו בין היתר על נושאי הפנים הישראליים.

על פי ההודעה הרשמית, בפגישה דנו נתניהו וסאליבן בהתמודדות משותפת לעצירת תכנית הגרעין האיראנית ופעילותה של איראן באזור. רה"מ נתניהו הודה על מחוייבות הנשיא ביידן כי לאיראן לא יהיה נשק גרעיני.

השניים ברכו על חשיבות היחסים האסטרטגיים בין ישראל לארה"ב ועל הצורך בהעמקתם וכן דנו בצעדים הבאים להעמקת הסכמי אברהם והרחבת מעגל השלום, בדגש על פריצת דרך מול סעודיה.

רה"מ נתניהו ציין כי המהלכים האחרונים של הפלסטינים בזירה הבינלאומית הם מתקפה על ישראל ומחייבים אותנו בתגובה.

בפגישה המורחבת השתתפו גם מהצד הישראלי: השר לעניינים אסטרטגים רון דרמר, ר' הסגל צחי ברוורמן, היועץ לביטחון לאומי ור' המל"ל צחי הנגבי; ומהצד האמריקאי: יועץ הנשיא לענייני המזרח התיכון ברט מקגורק, וכן שגרירי שתי המדינות: שגריר ישראל בארה"ב מייק הרצוג ושגריר ארה"ב בישראל תומאס ניידס.

במקביל, היום פרסם מטה המאבק ברפורמה המשפטית על החרפת המחאה באמצעות שביתה של יותר מ-130 חברות הייטק ועסקים ביום שלישי הקרוב, צעד שיכול לפגוע קשות בכלכלה הישראלית ולהבריח משקיעים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר