המפגשים והתדרוכים

בנט פרסם את יומן הפעילות שלו בימי כהונתו כראש ממשלה

מה עשה לפני שהודיע על פירוק הממשלה? ומה עשה כאשר עידית סילמן פרשה? בנט חשף את יומן הפעילות שלו מימיו כראש הממשלה (אנשים)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
בנט (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

ראש הממשלה לשעבר, נפתלי בנט, פרסם אתמול את יומן הפעילות שלו בתקופתו כראש הממשלה, במשך מספר חודשים וכן כמה דוגמיות של ימי לו"ז שלו.

"ראש ממשלה ושרי הממשלה נדרשים על פי הכללים לפרסם את יומן הפעילות שלהם", כתב בנט בחשבון הטלגרם שלו. "הנה יומן הפעילות שלי בתקופתי כראש הממשלה מחודש יוני 2021 ועד יולי 2022 וכן, כמה דוגמיות של ימי לוז".

היומן כולל 395 עמודים וחלקם מוסתרים. לצד חלק מהשורות שהוסתרו נכתב "ב"מ" - ביטחון מידע. לצד חלק משורות אחרות שהוסתרו נכתב "פוליטי" וכדומה.

ביום שבו פרשה עידית סילמן מהקואליציה, אירוע שטלטל את המערכת הפוליטית בזמנו ורבים רואים בו זרז ישיר להתפרקות הממשלה כעבור זמן קצר, סדר יומו של בנט היה עמוס פגישות פוליטיות. זאת בשונה מיום קודם לכן שהיה עמוס פגישות ביטחוניות.

בדפי הלו"ז ניתן לראות בפגישות פוליטיות וביטחונית שקיים בנט. בין הנושאים המרכזיים: משבר האומיקרון והקורונה והמלחמה בין רוסיה לאוקראינה.

גם הלו"ז ביום שבו פורקה הממשלה מופיע ביומן. מסיבת העיתונאים שבה הודיע בנט על כך התקיימה לקראת השעה שבע בערב. ביומן נרשמה פגישת עבודה בינו ובין לפיד זמן קצר קודם לכן.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר