הטפטוף בדרום נמשך

לידיעת בן גביר: ישראל לא הגיבה לירי מרצועת עזה

ארגוני הטרור ירו אמש לעבר יישובי הדרום ומערכת 'כיפת ברזל' יירטה את השיגור • במהלך הלילה צה"ל לא תקף בתגובה יעדי טרור ברצועה • ימין על מלא? (חדשות)

קובי אטינגר | כיכר השבת |
'כיפת ברזל' בפעולה (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

האם ישראל חוזרת למדיניות ההלכה? לאחר שהלילה (מוצאי שבת) שוגר טיל מרצועת עזה לעבר יישובי הדרום, ישראל נמנעה לתקוף בתגובה ייעדי טרור.

כזכור, רקטה שוגרה הלילה מרצועת עזה לעבר יישובי עוטף עזה. בשעה 18:59 נשמעה אזעקת 'צבע אדום' והתושבים דיווחו על שמיעת קולות נפץ. דובר צה"ל מסר בהמשך: "זוהה שיגור אחד מרצועת עזה אשר יורט על ידי לוחמי ההגנה האווירית".

אלא שבניגוד למדיניות בצה"ל לתקוף יעדי טרור בתגובה לשיגור מהרצועה, הלילה צה"ל לא תקף וישראל נמנעה מלהגיב לשיגור.

מדובר בפעם הראשונה מאז ממשלת נתניהו השישית, ממשלה בה השותף הבכיר בה הוא השר ליבטחון לאומי איתמר בן גביר, שישראל נמנעת מלהגיב לירי מהרצועה.

בעבר התבטא בן גביר בתגובה לשיגור מהרצועה: "הגיע הזמן לגבות תג מחיר כבד מעזה - על כל טיל, בין על הדרום, בין על השרון, יש לחסל 30 מחבלים, לשטח את עזה, ולשוב לגוש קטיף".

בהזדמנות אחרת הגיב בן גביר: "שוב ירי לדרום. שוב ילדי עוטף עזה חיים בפחד במקום להנות כמו כל ילדי ישראל. שוב חמאס קובע לנו את סדר היום - ושוב, ממשלת ישראל עם תגובה מגומגמת וחלשה. הגיע הזמן לעצור את הטירוף הזה: לסכל את בכירי החמאס, ולהגיב במאות טילים שלנו. תנו לצה"ל לכסח!".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר