בניסה לישיבת הממשלה

נלחץ מהביקורת וההכחשה? בן גביר: "נחוש לבצע חומת מגן 2"

השר לביטחון לאומי, הכריז בזירת הפיגוע הנורא ביום שישי, כי בכוונתו לצאת למבצע חומת מגן 2, גורם מסביבת נתניהו הבהיר - "לא מקבלים החלטה על מבצע חומת מגן בזירת פיגוע", היום, קודם ישיבת הממשלה, הבהיר בן גביר כי הוא נחוש לבצע את המבצע" | צפו (חדשות)

קובי אטינגר | כיכר השבת |
בן גביר היום • צפו (צילום: ללא קרדיט)

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר, הצהיר היום (ראשון) שוב כי הוא נחוש לבצע מבצע במזרח ירושלים, בסביבת נתניהו, מיהרו להרגיע ביום שישי.

בכניסה לישיבת הממשלה, היום אמר בן גביר: "אפשר לטאטא את הדברים מתחת לשולחן, אפשר לספר סיפורים, אבל אני לא באתי לכאן כדי להיות שותף בדבר כזה".

"צריך לומר את האמת. במזרח ירושלים משך שנים רבות יש חוסר משילות, חוסר הרתעה. בשכונות מזרח ירושלים אנחנו לא אוכפים את החוק בצורה מלאה, אין יום שאני לא מקבל שורת התרעות, אין יום שאני לא מקבל על שורת אירועים, ידויי אבנים, בקת"בים, עבירות פליליות ועבירות לאומניות".

בן גביר הוסיף: "אין לי שום כוונה לעשות הנחות. אני נחוש בדעתי לעשות מבצע "חומת מגן 2" במזרח ירושלים. אין הכוונה להיכנס עם טנקים, אין הכוונה לעשות כל מיני פעולות שהם בתחום של הצבא, אבל אני השר לביטחון לאומי ומשטרת ישראל יכולה, צריכה והנחיתי את המשטרה לעשות מבצע "חומת מגן 2" בירושלים שזה מבצע משילות. להיכנס לבתים, יש לנו 150 יעדים, לעצור אותם, לחפש שם, להרוס בתים בלי לחשוש, לתת דו"חות תנועה, להציב משילות בירושלים וזה מה שהנחיתי את המשטרה".

לסיום אמר בן גביר: "המשטרה התחילה היום במבצע הזה, זה בעצימות נמוכה, זה יגדל יותר ויותר, יש לי גם בקשות לראש הממשלה, אני רוצה להוסיף כוחות, אבל שאף אחד לא ישלה את עצמו, בלי מבצע משילות במזרח ירושלים, כמו אגב בנגב ובגליל, זה יתפוצץ עלינו, זה יתפוצץ על מדינת ישראל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר