"סגנון חדש"

ח"כ בעוצמה יהודית מאיים: מפכ"ל המשטרה יפוטר?

חבר הכנסת צביקה פוגל על האפשרות שהשר לביטחון לאומי איתמר בן גביר ידיח את המפכ"ל יעקב שבתאי: "אם הוא לא יהיה מוכן להתרגל לסגנון החדש, אז אין ברירה" (חדשות)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

חבר הכנסת צביקה פוגל התייחס היום (שישי) בריאיון עם זאב קם בתוכנית הבוקר הזה בכאן רשת ב לאפשרות שהשר לביטחון לאומי איתמר בן גביר ידיח את המפכ"ל יעקב שבתאי ואמר כי "אם הוא לא יהיה מוכן להתרגל לסגנון החדש, אז אין ברירה".

חבר הכנסת מעוצמה יהודית הוסיף כי המפכ"ל צריך "לפעול במדויק לפי המדיניות שמגדיר לו נבחר הציבור".

לדברי פוגל במשרד לביטחון לאומי "לא שואפים" להגיע למצב בו שבתאי יפוטר. "אם צריך מידי פעם קצת ליישר לו את הקו, אז ניישר לו את הקו. זה נראה לי בסדר גמור", אמר.

בדבריו בכאן רשת ב התייחס פוגל גם לפרסום כאן חדשות אמש על כך שראש הממשלה בנימין נתניהו שלח את מזכירו הצבאי שישכנע את בן גביר להפסיק את המבצע במזרח ירושלים. חבר הכנסת מתח ביקורת על חברי הקבינט הביטחוני ואמר כי "אין הבדל בין ראש הממשלה ושר הביטחון הנוכחיים לראש הממשלה ושר הביטחון הקודמים".

פוגל הוסיף בביקורת ואמר כי "מי שחושב שהאצבע שלי מורמת לכל דבר שהם רוצים, אבל אנחנו לא נקבל את מה שאנחנו דוחפים אליו ובשבילו נבחרנו, טועה". כמו כן אמר חבר הכנסת כי הממשלה מתנהגת "כאילו יש לה רק משימה אחת" - הרפורמה המשפטית.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר