ומה עם הרפורמה?

סקר חדש: גוש הימין מתרסק; לפיד מזנק ומזנב בנתניהו

בסקר חדש שפורסם הערב עולה, כי 55 אחוזים מהציבור סבורים, כי יש לעצור את החקיקה בנושא הרפורמה המשפטית | וגם: גוש הקואליציה יורד ל-56 מנדטים | כל הפרטים (חדשות, פוליטי)

קובי אטינגר | כיכר השבת |
נתניהו ולוין, היום במליאה (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

בחדשות 13 פורסם הערב (שני) סקר מנדטים חדש של קמיל פוקס, לפיו גוש הימין יורד ומקבל 56 מנדטים בלב. בנוסף, 55 אחוזים מהמשיבים בעד הפסקת החקיקה של רפורמת לוין.

על פי הסקר מפלגת הליכוד יורדת ומקבלת 27 מנדטים בלבד, מי שנמצאת צמוד אליה, היא מפלגתו של ראש האופוזיציה לפיד שעולה ומקבלת 26 מנדטים.

המחנה הממלכתי מקבלת 14 מנדטים, רשימת הציונות הדתית ועוצמה יהודית זוכות ל-12 מנדטים, ש"ס נחלשת במנדט והיא מקבלת 10, יהדות התורה שומרת על כוחה עם שבעה מנדטים.

מנסור עבאס ומפלגתו עולים לשישה מנדטים, העבודה עם 4 מנדטים, מפלגות ישראל ביתנו וחד"ש תע"ל עם 5 מנדטים, בל"ד עם 4 מנדטים ומרצ שוב לא עוברת את אחוז החסימה. גוש הקואליציה לפי זה עומד על 56 מנדטים.

על פי תוצאות הסקר, 55% ענו כי הם בעד הפסקת קידום הרפורמה המשפטית בשביל משא ומתן, 31% בלבד תומכים בהמשך החקיקה.

בקרב מצביעי הליכוד התוצאות שונות - 52% בעד המשך החקיקה מול רק 32% שחושבים שיש לעצור אותה לטובת הידברות.

הסוקר שאל את המשיבים - "אם הקואליציה תסכים להקפיא את החקיקה בשביל משא ומתן - האם בזמן הזה צריך לעצור את המחאה?". 53% השיבו שיש להפסיק את המחאה, 33% השיבו כי הם חושבים שהמחאה צריכה להימשך גם אם החקיקה בכנסת תיעצר.

בקרב מצביעי יש עתיד, 53% חושבים שהמחאה צריכה להימשך, 39% השיבו שיש לעצור את המחאה בזמן המשא ומתן. בשאלה הכלכלית, שיוויון - 43 אחוזים חוששים למצבם הכלכלי בעקבות החקיקה ואותו שיעור של משיבים ענו שהם אינם חוששים למצבם הכלכלי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר