"העוגה הכלכלית שלנו חזקה"

התוכנית של האופוזיציה נגד הרפורמה: פיטורי חברי כנסת

חבר הכנסת אלעזר שטרן, הסביר הבוקר, כי "האנשים שיוצאים לרחובות הם מלח הארץ. החלק שלהם בנשיאה של העוגה הכלכלית הוא הרבה יותר גדול משל אלה שתמכו בממשלה הזאת", לאחר מכן התייחס לתוכנית של האופוזיציה (חדשות)

יוני גבאי | כיכר השבת |
חבר הכנסת אלעזר שטרן (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

חבר הכנסת הדתי ממפלגת יש עתיד, התייחס הבוקר (שלישי) בריאיון בגלי צה"ל, כי מפלגתו בדילמה, האם לעזוב הכול או להמשיך להילחם נגד הרפורמה.

המרואיינים תהו, האם הוא מתכוון להתפטרות קולקטיבית של כל חברי האופוזיציה, כמחאה על הרפורמה שמעבירה הקואליציה.

"אני מכיר את הרעיון הזה שכל חברי הכנסת יתפטרו. לא כל מי שלא בקואליציה - הוא באופוזיציה איתנו, הרשימה המשותפת לא איתנו והם לא בדיוק אופוזיציה, אני לא יכול להגיד להם להתפטר. אנחנו עוד לא שם. לא רוצה להתייחס לזה כרגע".

עוד אמר שטרן: "הם רוצים פשרה כמו שהם לא נתנו שוחד לסילמן. יריב לוין כאילו מושיט את היד, ואז מגחך לעצמו במליאה. שימו משהו על השולחן ואחר כך נדבר איתכם - עד אז אנחנו לא סומכים עליכם".

שטרן התייחס להפגנות ואמר אמירה מקוממת: "האנשים שיוצאים לרחובות הם מלח הארץ. החלק שלהם בנשיאה של העוגה הכלכלית הוא הרבה יותר גדול משל אלה שתמכו בממשלה הזאת, צריך להגיד את האמת גם אם היא כואבת".

ח"כ אפרת רייטן ממפלגת העבודה הגיבה לריאיון של שטר ואמרה: "הרעיון מוכר גם לנו במפלגת העבודה, שום אפשרות לא נשללת. כל רעיון נמצא על השולחן, לא פוסלים שום דבר שצריך לעשות והוא אפשרי וחוקי".

ח"כ יוליה מלינובסקי (ישראל ביתנו) אמרה הבוקר בראיון לגדי נס ברדיו צפון על התוכנית האופוזיציונית: "לא מוכר לי דבר כזה, לא שמעתי שום דבר. לא ידוע על כאלה כוונות. אין על מה לדבר. אין בכוונתי להתפטר מהכנסת".

עוד אמרה מלינובסקי: "אנחנו באירועים טראומתיים ובמחטף שלטוני. כאשר אין בלמים ואיזונים - הכול מותר. קודם כל להחליש מערכת של בתי משפט, ולחזק בתי דין רבניים. כאשר יש לנו רודן שכל מה שמעניין אותו זה הנראות האישית והאינטרסים האישיים והמדינה זה הדבר השולי על הדרך. המחטף השלטוני, אם זה יעבור - הכול מותר"

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר