קצין הכנסת הורה

איום ממשי על חייו: חבר הכנסת שמחה רוטמן יקבל רכב ממוגן

לאחר שברשתות החברתיות הולכות וגוברות קריאות ההסתה נגד יו"ר ועדת החוקה של הכנסת ח"כ שמחה רוטמן, הורה קצין הכנסת לאחר התייעצות עם גורמי הבטחון לתגבר את האבטחה סביבו ולאשר לו רכב ממוגן (חדשות)

איצלה כץ | כיכר השבת |
מי רוצה להרוג אותו? שמחה רוטמן (צילום: יונתן זינדל/פלאש 90)

לא למדו כלום מרצח רבין: קצין הכנסת עדכן כי רמת האיום כנגד יו"ר ועדת החוקה של הכנסת, ח"כ שמחה רוטמן (הציונות הדתית) הועלתה והיא מוגדרת כעת 'גבוהה במיוחד'. לפי הדיווח של יובל שגב בגל"צ, קצין הכנסת הורה על תגבור האבטחה סביבו בצורה משמעותית והוא ינוע מעתה ברכב ממוגן. כמו כן יתווספו מאבטחים לאבטחה השוטפת סביבו.

האיומים כנגד רוטמן אינם חדשים, אולם מאז הצליח להעביר בקריאה ראשונה את הצעות החוק שלו על שינוי השיטה לבחירת שופטים, הרשתות החברתיות החלו 'להתפוצץ' בפוסטים של הסתה ושנאה כנגדו. גם פוליטיקאים בכירים בדימוס ומשפטנים בדימוס התירו את הרסן מעל פיהם והתבטאו בצורה שהדאיגה את גורמי הבטחון - בהם השב"כ.

כזכור, רוטמן אינו הפוליטיקאי הראשון מהקואליציה ש'זוכה' לאבטחה גבוהה. לפני למעלה מחודש, תוגברה האבטחה סביב שר המשפטים יריב לוין, גם אז בעקבות איומים גוברים ברשתות החברתיות. קצין הכנסת שקיבל מידע מדאיג מגורמי הבטחון על איומים קונקרטיים כנגד השניים הורה לנקוט כלפיהם במשנה זהירות ולתגבר את האבטחה סביבם.

עוד בטרם הוקמה הממשלה, תוגברה האבטחה סביב השר לבטחון לאומי איתמר בן גביר המתגורר בחברון, אז זה נעשה בהוראת השב"כ, לנוכח איומים ישירים כלפי השר ומשפחתו מצד גורמים ערבים קיצונים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר