הפיגוע וליל הנקמה

פוגל הסעיר: "רוצה לראות את חווארה סגורה ושרופה" • יאיר לפיד: "הוא צריך להיכנס לכלא"

חבר הכנסת ממפלגתו של בן גביר עורר סערה כשאמר כי רוצה לראות את חווארה, שבה התרחש הפיגוע, שרופה וסגורה • יו"ר הכנסת לשעבר ביקר: "איש נורא, קריצה לפוגרום הבא" • ביקורת באופוזיציה על שתיקתו של השר לביטחון לאומי בעקבות האלימות בחווארה (ארץ)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום: Yonatan Sindel/Flash90 ולפי סעיף 27א)

יו"ר הוועדה לביטחון פנים, חבר הכנסת צביקה פוגל מ'עוצמה יהודית', עורר סערה הבוקר (שני) כשהתייחס לליל הנקמה בחווארה, שעות לאחר פיגוע הטרור שבו נרצחו שני יהודים, כשאמר כי "חווארה שרופה וסגורה - זה מה שאני רוצה לראות".

את הדברים אמר בראיון לשרון גל ברדיו 'גלי ישראל'. לדבריו, "אתמול יצא מחבל מחווארה - חווארה סגורה ושרופה. זה מה שאני רוצה לראות. רק ככה נשיג הרתעה. אם נפסיק להתיישב לא נשיג ריבונות".

פוגל הוסיף ואמר: "ראש הממשלה ושר הביטחון נרדמו בשמירה. הם לא עושים את מה שצריך לעשות ואני מנסה להעיר אותם".

יו"ר הקואליציה וראש הממשלה לשעבר הגיב בחריפות: "זו לא ממשלת ימין על מלא, זו ממשלת אנרכיה על מלא. ח״כ פוגל צריך ללכת לכלא על הסתה לטרור".

יושב ראש הכנסת לשעבר, ח"כ מיקי לוי מ'יש עתיד', הגיב לדברים ומסר בציוץ בטוויטר: "כל עוד הקואליציה לא מדיחה את האיש הנורא הזה מתפקיד יושב-ראש הוועדה לביטחון לאומי בכנסת, החרפה הזו תהיה אות קין על מצחה וקריצה לפוגרום הבא".

הביקורת על השר

בתוך כך באופוזיציה נשמעה ביקורת על השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר, שלפי שעה לא התייחס למהומות בחווארה לאחר הפיגוע.

חברת הכנסת מירב בן ארי מיש עתיד כתבה בטוויטר: "נכון לשעה זו, שעות אחרי האירועים המזעזעים בחווארה, השר לביטחון יהודים לא העלה ציוץ אחד נגד המתפרעים, אפילו לא משהו פרווה כמו חלק מחבריו. כלום".

היא הוסיפה: "לכמה מפגינים שהדליקו מדורה קטנה על הכביש הוא מיהר לומר אנרכיסטים אבל על חוליגנים שהגיעו לשרוף משפחות, כלום זה השר הכי מסוכן שישב במשרד לביטחון פנים".

גם חבר הכנסת רון כץ מיש עתיד ביקר את שתיקתו של בן גביר וציץ הבוקר: "מישהו ראה או שמע את בן גביר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר