"מדינה לא דמוקרטית"

היועץ לשעבר אביחי מנדלבליט: "דרעי לא התחייב; לא צריך את פשרת הרצוג"

"לוין, רוטמן ונתניהו במודע רוצים שתהיה פה מדינה לא דמוקרטית ולכן הם מנסים להעביר את ההפיכה הזו", טען הערב היועץ המשפטי לשעבר ובנוסף, חיזק את דבריו של חה"כ אריה דרעי (בארץ)

דוד הכהן | כיכר השבת |
אביחי מנדלבליט | תמונת ארכיון (צילום: אבשלום שושני - פלאש 90)

היועץ המשפטי לממשלה לשעבר מנדלבליט, התראיין הערב (מוצאי שבת) לחדשות 13, והסביר, כי ראש הממשלה נתניהו רוצה מדינה לא דמוקרטית ולכן הוא מנסה להעביר את הרפורמה המשפטית.

תחילה התייחס מנדלבליט להזזת מפקד מחוז ת"א במשטרה אש מתפקידו ואמר: "אני מאוד מוטרד מהעיתוי והאמירות של בן גביר סביב הדחת אשד, סבב תפקידים קורה בדיוק ביום שהשר בזעם אומר שלא מרוצה מתפקוד מפקד המחוז? אם זאת הדחה, לא מגיע לו שימוע? לא עושים דברים כאלה".

בנוגע לרפורמה אמר מנדלבליט: "לוין, רוטמן ונתניהו במודע רוצים שתהיה פה מדינה לא דמוקרטית ולכן הם מנסים להעביר את ההפיכה הזו".

לגבי הפשרה אותה מנסה לקדם הרצוג אמר מנדלבליט: "עדיפה התנגשות על פני פשרה רעה שנראה את פירות הביאושים שלה בתוך חודשים".

בהמשך בחר לתקוף גם את שר האוצר בצלאל סמוטריץ' ואמר: "האמירה של סמוטריץ׳ 'למחוק את חווארה' היא נזק אדיר, חוסר אחריות ממדרגה ראשונה להתבטא כך, בייחוד כשמדובר בשר שהוא חבר קבינט".

לעומת זאת, הוא נשאר יציב בדעתו לגבי יו"ר ש"ס חבר הכנסת אריה דרעי, כאשר המראיין ספי עובדיה ביקש ממנו להתייחס להסדר הטיעון.

לדברי מנדלבליט: "אני לא מבין, מה מצפים ממני, שאצעק במגפון שאריה דרעי לא התחייב לפרוש? זה נכתב בתשובה לבג"ץ", אמר מנדלבליט ובכך שוב חיזק את מה שטוען דרעי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר