אמסלם בנאום תוקפני

"הם לא רואים בנו שווים, אנחנו צריכים לפתוח את הביובים"

בנאום במליאת הכנסת תקף חבר הכנסת דודי אמסלם מהליכוד את מארגני המחאות נגד הרפורמה המשפטית וקרא למפכ"ל להתערב (במליאת הכנסת)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
אמסלם במליאה (צילום: באדיבות ערוץ הכנסת)

חבר הכנסת דודי אמסלם מהליכוד נשא הערב (שני) נאום חריף במליאת הכנסת וקרא למשטרה להתערב בהפגנות הסוערות נגד הרפורמה המשפטית. הוא תקף במיוחד בדבריו גם את מארגני המחאות.

"שלא תתבלבלו, אזרחי ישראל", אמר אמסלם בין היתר, "אין פה ויכוח על רפורמה, זה לא הקשקוש. הוויכוח הוא שהם לא רואים את הימין ואותנו, ואת עיירות הפיתוח, ואת כל מצביעי הימין, כאנשים לגיטימיים, שווים להם".

אמסלם המשיך: "הם הרי האליטות ובעלי ההון. ואנחנו? אנחנו צריכים לפתוח את הביובים, אנחנו צריכים לנהל מדינה, הם לא מתביישים?"

בשלב הזה קרא אמסלם: "לכן אני קורא למפכ"ל המשטרה, התפקיד שלך הוא לשמור על הסדר. בזמנו כשפיזרו את המפגינים בשבת בבר אילן השתמשו באלות ובסוסים, מה לא עשו, פיצצו להם את הראש, בשבת, והיום את איילון, חמישים צמתים בכל הארץ סוגרים".

אמסלם הוסיף: "המפכ"ל התפקיד שלך היא לעשות סדר במדינה וכרגע המדינה באנרכיה. אל תפחד לא מהעיתונים ולא מהקשקשנים האלה בשמאל ולא כל החבורה של מפכ"לים לשעבר שנמצאים בפנסיה וקשורים לבעלי הון שמפרנסים אותם. אתה תעשה סדר במדינת ישראל שכל אזרח שרוצה לנסוע יוכל להגיע ליעד שלו".

צפו בוידאו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר