הפתעה

יובל שטייניץ: "ההתלהמות כלפי החרדים אינה הוגנת"

שר האוצר מגן על החרדים על רקע מאבקי "חוק האברכים". "החוק הנוגע לאברכים היה קיים 30 שנה", אמר שר האוצר בראיון לגלי צה"ל > לדברי שטייניץ, הממשלה עושה מאמץ אדיר לשלב את החרדים והערבים בשוק העבודה > התקציב, ובו הקצבאות לאברכים, עבר בקריאה ראשונה אמש (בחדשות)

אברהם הלוי וגלובס | כיכר השבת |
שטייניץ. יוצא להגנת החרדים (פלאש 90)

במפתיע, שר האוצר יובל שטייניץ יוצא הבוקר להגנת החרדים. על רקע מאבקי "חוק האברכים" והזעם שהופנה כלפי המפלגות החרדיות אומר שטייניץ: "ההתלהמות כלפי החרדים אינה הוגנת".

"החוק הנוגע לאברכים היה קיים 30 שנה", אמר שר האוצר. "הכנסנו בתקציב סעיף שאומר כי אבטחת ההכנסה לאברכים תעבור רק אם יועבר חוק שיתאים לרוח בג"ץ".

"חוק האברכים" הוכנס אתמול לתקציב המדינה ועבר בקריאה ראשונה בכנסת. שטייניץ אמר היום כי בפעם הראשונה הממשלה עושה מאמץ אדיר לשלב את החרדים והערבים בשוק העבודה.

שר האוצר התייחס גם להחלטת בנק ישראל לייקר משמעותית את מחירי המשכנתאות. בראיון לגלי צה"ל אמר כי בשבועות הקרובים תוצג תוכנית שתביא לפיצוץ בועת הנדל"ן.

"אנו עובדים עכשיו על חבילת צעדים ובתוך שבוע-שבועיים נבוא עם חבילה שתטפל בבעיה, שהיא מרכזית למדינת ישראל", אמר שטייניץ. "נתייעץ עם משרד השיכון ובנק ישראל ובקרוב נבוא עם חבילת צעדים".

בנושא תוספות השכר לעובדים במגזר הציבורי אמר שטייניץ, כי "אנחנו רואים את מה שקורה בעולם, אנחנו עדיין באיזור הסכנה של המשבר הגלובלי. למרות האיומים, ההסתדרות ועופר עיני בראשה נהגה באחריות ואני משוכנע שהיא תמשיך לנהוג כך. יש גם הסכמה ביני לבין עיני, שלא לפגוע בעובדים ולנהוג באחריות כלפי המשק. אני מאמין שנגיע בסוף להסכמה שכולם יהיו מרוצים ממנה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר