5 שנים לחטיפת שליט

רה"מ: "החגיגה נגמרת, נשנה המדיניות שלנו עם האסירים"

"החמאס הודיע שהוא עומד בסירובו ודחה את בקשת הצלב האדום לבקר את גלעד שליט. ובכן יש לי הודעה: החלטתי לשנות את מדיניות ישראל כלפי הטרוריסטים היושבים בכלא הישראלי" - כך אמר ראש-הממשלה בנימין נתניהו בוועידת הנשיא ● וגם: צפו בקטע וידאו מסרט המשחזר את חטיפת שליט (בארץ)

ישראל אהרון | כיכר השבת |
נתניהו, הערב (צילום: פלאש 90)

"החמאס הודיע היום שהוא עומד בסירובו ודחה את בקשת הצלב האדום לבקר את גלעד. ובכן יש לי הודעה: החלטתי לשנות את מדיניות ישראל כלפי הטרוריסטים היושבים בכלא הישראלי" - כך אמר אמש (חמישי) ראש-הממשלה בנימין נתניהו בוועידת הנשיא.

"אנחנו מחויבים לכבד את החוק הישראלי, את החוק הבין לאומי, את האמנות הבינלאומיות, אבל איננו מחויבים מעבר לכך. לכן, התנאים המופלגים והמפליגים, תנאי היתר, בתוך הכלא הישראלי של הטרוריסטים – התנאים האלה ייפסקו!", אמר ראש-הממשלה.

"אנו נוקטים שורה של צעדים לשינוי התנאים בכלא. אני לא אפרט אותם כאן. אבל אני מבקש לתת לכם דוגמה אחת: אני עצרתי את הנוהל האבסורדי לפיו טרוריסטים שיושבים בכלא הישראלי על רצח חפים מפשע נרשמים ללימודים אקדמאיים. לא יהיו יותר מסטרנטים לרצח, לא יהיו יותר דוקטורנטים לטרור. החגיגה הזאת נגמרת.

"אני מבקש לברך את מנהיגי ארה"ב, צרפת, אנגליה ואיטליה, שתבעו מהחמאס בימים האחרונים לשחרר את שליט, זה הם גם עשו בעבר, אבל הם דרשו דרישה מיידית לאפשר לצלב האדום לבקר אותו.

"אני מאמין שאם כולנו, בארץ, בחוץ לארץ, אם כולנו נאחד את הכוחות ונמשיך להפעיל לחץ על החמאס, לחץ מוסרי, לחץ פוליטי, לחץ הסברתי יום יומי, אני משוכנע שנקדם את שחרורו של גלעד שליט עד שובו הביתה בשלום".

בתוך כך, הערב שודר בערוץ 10 סרט מיוחד המשחזר את חטיפת שליט. צפו בקטע שחתם את הסרט המצמרר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר