הקרב מתחמם

בעקבות שתיקת ש"ס בפרשת המודעות: קמפיין נגד השר ישי

הקרב ב"פרשת המודעות" עולה שלב: בחוצות הבירה הופצו מודעות, תחת הכותרת "הכירו את מנהיגי הימין הקיצוני" - עם תמונותיהם של השר אלי ישי ופעילי הימין איתמר בן-גביר וברוך מרזל ● מסתמן: הקמפיין נפתח בעקבות שתיקת ש"ס בפרשת המודעות ואי-גינוי רישמי נגד איתמר בן-גביר (חדשות, פוליטי)

ישראל אהרון | כיכר השבת |
הקמפיין בירושלים (נתנאל אסרף, חדשות 24)

הקרב ב"פרשת המודעות" עולה שלב: בחוצות ירושלים הופצו הבוקר (חמישי) מודעות ענק נגד יו"ר ש"ס ושר הפנים אלי ישי.

תחת הכותרת "הכירו את מנהיגי הימין הקיצוני" - צורפו תמונותיהם של השר ישי ופעילי הימין איתמר בן-גביר וברוך מרזל. השר ישי נראה מחזיק באקדח.

ככל הנראה, הקמפיין יצא לדרך בעקבות שתיקת ש"ס בנוגע למודעות שהופצו בסוף-השבוע שעבר נגד מרן הגר"ע יוסף שליט"א: "הרוב קובע, הרב לא קובע - אריה דרעי לראשות ש"ס".

גורמים בכירים בש"ס אומרים ל"כיכר השבת" כי "ברור לנו שאנשים הקשורים למטה דרעי עומדים מאחורי הקמפיין". רישמית, בש"ס עדיין מסרבים להגיב לקמפיין. יצויין כי אין שום הוכחה ברורה לטענת ש"ס על מטה דרעי.

בתחילת השבוע הגישו אנשי דרעי תלונה במשטרה נגד בן-גביר - בטענה שהוא עומד מאחורי המודעות, אלא שכתוצאה מתלונה זו הגיש בן-גביר תלונה משלו בה טען כי למעשה תלונתם של אנשי דרעי מפלילה אותם".

לדבריו, בתלונת אנשי דרעי שהופצה לכלי-התקשורת השונים הודה עורך-דין מטעמו כי "יהודה אזרד שלח צעיר שהתחזה לאיש של בן-גביר ולקח את המודעות, והן נמצאות ברשותו של אזרד".

אתמול (רביעי) נחקר במשטרת ירושלים יהודה אזרד מאנשי דרעי. "ש"ס אמורים לגנות את הקמפיין וחבר-הכנסת מיכאל בן-ארי אמור להתנער מעוזרו בן-גביר", טען אזרד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר