אלי ישי מאיים: פתרון בדיור, או שנתפטר

יו"ר ש"ס מזהיר: "אם הממשלה לא תקבל את ההצעות לפתרון מצוקת הדיור, נתפטר מיד מהממשלה". על מחאת האוהלים אמר יו"ר ש"ס: "אני ידעתי שהם ייצאו לרחובות. הכאב שלהם הוא אמיתי. כל אזרח מעל גיל 18 צריך לדעת שיהיה לו בית. הוא צריך לקבל הנחות משמעותיות ברכישת הדירה הראשונה שלו. זה דבר בסיסי

אברהם הלוי | כיכר השבת |
יפרק את הקואליציה? אלי ישי (פלאש 90)

"אנחנו מתכוונים להגיש לממשלה בעוד כשבועיים שורה של הצעות לפתרון מצוקת הדיור, ואם הן לא יתקבלו, אנחנו נתפטר מיד מהממשלה" - כך מזהיר הבוקר שר הפנים ויו"ר ש"ס, אלי ישי, בראיון מיוחד ל"מעריב".

ישי התייחס למשבר הדיור ולמחאה הציבורית בעקבותיו ואמר: "אם יתעלמו מממשבר הנדל"ן, יפגשו אותנו במשבר קואליציוני".

על מחאת האוהלים אמר יו"ר ש"ס: "אני ידעתי שהם ייצאו לרחובות. הכאב שלהם הוא אמיתי. כל אזרח מעל גיל 18 צריך לדעת שיהיה לו בית. הוא צריך לקבל הנחות משמעותיות ברכישת הדירה הראשונה שלו. זה דבר בסיסי.

"הבעיה נובעת בעיקר מכך ששיווק הדירות נתקע בבירוקרטיה. אני מתכוון להוסיף כוח אדם כדי לאפשר שיווק קרקעות ללא עכבות.

"אני גם אתבע שהמדינה תוותר על רווחים. לא יקרה כלום אם המדינה תרוויח פחות על ידי הורדת מחירי הקרקע והפיתוח, ותעניק פתרון מהיר ושישפיע מיידית על מחירי הדיור". 

ובתוך כך, הבוקר דווח כי התאחדות הסטונדטים הארצית מתכנסת לישיבת חירום במהלכה עתידות להתקבל החלטות חדשות כיצד עומדים כל סניפי ההתאחדות ברחבי הארץ להחריף את צעדי מחאת האוהלים.

הישיבה מכונסת באוניברסיטת תל אביב בהשתתפות נציגים של אגודות הסטודנטים מכל הארץ על רקע אכזבה קשה מהדיון שנערך אתמול בכנסת אליו הוזמנו נציגי המחאה בתל אביב ונציגי הסטודנטים.

גורמים בהתאחדות מספרים כי הדיון היה דיון סרק במהלכו לא ניתנה להם זכות הדיבור ובנוסף, לא הוצגו או הוצעו פתרונות אמירתיים לבעיית הדיור עליה הם מוחים כבר זמן רב.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר