שגריר מצרים לישי: "יחסינו לא ינותקו"

שר הפנים ישי נפגש הערב עם שגריר מצרים, ושמע ממנו כי אין חשש לניתוק היחסים עם ישראל. "רק תדברו קצת פחות". השגריר גם לא שכח לאחל מזל טוב לשר (בארץ)

יוסי וייס | כיכר השבת |

סגן ראש הממשלה ושר הפנים אלי ישי, נפגש היום בלשכתו עם שגריר מצרים בישראל מר יאסר רידא, בפגישה שהתקיימה על פי בקשתו של השגריר.

השר אלי קרא בפגישה למצרים, להוביל תהליך אמיתי בין ישראל לפלסטינים, וכמו כן ביקש השר מהשגריר, כי מצרים תמשיך לפעול למען שחרור גלעד שליט.

השגריר אמר כי הגיע לבקש מהשר לעבוד יחד עמו על מנת לקדם את התהליך המדיני. כשבנוסף ציין, כי עצם הגעתו לפגישה זו, מוכיחה את הערכתו הרבה לשר, ואת חשיבות המשך היחסים בין ישראל למצרים, יחסים שהשגריר דאג להזכיר, תלויים רבות בתהליך השלום הפלסטיני, שהוא הגורם לדעת הקהל במצרים.

יש מצידו אמר לשגריר, כי הוא קורא למצרים לסייע ביצירת פרטנר פלסטיני למשא ומתן, שיוביל לתהליך מדיני. לדבריו, הוא תומך בחידוש משא ומתן עם מנהיגות שמעוניינת בדיאלוג אמיתי.

בסוגיית הסכם השלום עם מצריים, ציין השגריר, כי הקולות במצריים הקוראים לפתיחת הסכם השלום הישראלי-מצרי, הם חלשים ומועטים. "אין סיבה לדאגה בישראל", ציין רידא, אך הוסיף, כי המצרים תולים תקוות רבות בש"ס, בכל הקשור לחידוש התהליך המדיני.

ישי גם הדגיש בפני השגריר את עמדתו של הרב עובדיה, התומך בשמירה מיוחדת על הקשר עם מצרים בעידן החדש ושמירה על הסכם השלום.

וגם, השגריר המצרי לא שכחת את החתונה שערך ישי בשבוע שעבר, וזכר לאחל לו מזל טוב.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר