גפני פתח את דיוני ועדת הכספים: "הבוקר נפטר הרב פינקל"

"הבוקר נפטר הרב פינקל, ראש הישיבה החשובה", כך פתח ח"כ משה גפני את דיוני ועדת הכספים. בדיון נכחו מספר חברי כנסת, ביניהם ח"כ שלי יחימוביץ שביקשה להתעניין כיצד נפטר ראש הישיבה. גם מנהל הוועדה טמיר כהן שנכח בסיור בביתו של ראש הישיבה אמר כי "לא אשכח את הסיור הזה, היה פשוט מדהים"

ניצן ארליך | כיכר השבת |
ח"כ גפני עם הרב פינקל (צילום ארכיון: עוזי ברק)

ח"כ הרב משה גפני פתח את דיוני ועדת הכספים של הכנסת ואמר כי הוא מבקש לעדכן את חברי הכנסת כי הבוקר נפטר ראש ישיבת מיר הרב פינקל.

"זוהי הישיבה הגדולה ביותר בעולם", אמר גפני, "ראש הישיבה לא היה אדם בריא והוא לא יכול היה לעמוד לבדו והיה צריך עזרה, למרות זאת הרב פינקל היה ספר מוסר מהלך והוכיח לכולם איך אפשר להתמודד עם מחלה וכיצד ממשיכים הכול למרות הכול".

הרב גפני המשיך ואמר כי ועדת הכספים לדורותיה ביקרה בישיבת מיר מספר פעמים, "אני זוכר שביקרנו שם לפני שנים רבות כאשר אלי גולדשמידט חבר הכנסת לשעבר היה יו"ר הוועדה והיו לו דמעות בעיניים מהמחזה המדהים הזה של הישיבה וראש הישיבה הרב פינקל".

גפני ציין כי רק לאחרונה ביקר בישיבה ובביתו של ראש הישיבה, בהשתתפות נציגי משרד האוצר והפקידות הממשלתית.

בדיון נכחו מספר חברי כנסת, ביניהם ח"כ שלי יחימוביץ שביקשה להתעניין כיצד נפטר ראש הישיבה. גם מנהל הוועדה טמיר כהן שנכח בסיור בביתו של ראש הישיבה אמר כי "לא אשכח את הסיור הזה, היה פשוט מדהים".

גפני הודיע כי הוועדה תקיים הפסקה בדיונים בשעת ההלוויה, ואמר כי "הרב פינקל היה דמות לכל אחד מאיתנו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר