ישי איחל שבניזרי יחזור, לפיד תוקף: "לא אבדה הבושה?"

אחרי חשיפת 'כיכר השבת' על חזרתו הצפויה של שלמה בניזרי לפוליטיקה, אמר השר אלי ישי לביטאון ש"ס 'יום ליום' כי הוא "מביע תקווה שבניזרי יחזור במהרה לפעילות ציבורית". יאיר לפיד הגיב: "באיזה מדינה בעולם, שר הפנים וסגן ראש-הממשלה מביע תקווה שעבריין שהורשע בקבלת שוחד, מרמה והפרת אמונים - שכולם נעשו במסגרת תפקידו הציבורי - 'יחזור במהרה לפעילות ציבורית'? האם לא נותרה בהם שום בושה?" גולשים עקצו בחזרה את לפיד

ישי כהן | כיכר השבת |
יאיר לפיד (פלאש 90)
שבועיים אחרי שמתח ביקורת קשה על מפלגת קדימה, הפוליטיקאי הטרי יאיר לפיד מותח ביקורת בסוף-השבוע גם על יו"ר ש"ס ושר הפנים אלי ישי.

לפיד התייחס לחשיפת 'כיכר השבת' על חזרתו הצפוייה של השר לשעבר שלמה בניזרי לזירה הציבורית, לאחר שחרורו הקרוב מכלא מעשיהו.

אחרי החשיפה כאן, אמר השר ישי לביטאון ש"ס 'יום ליום' כי הוא "מביע תקווה שבניזרי יחזור במהרה לפעילות ציבורית".

בעמוד הפייסבוק שלו, כתב לפיד: "באיזה מדינה בעולם, שר הפנים וסגן ראש-הממשלה מביע תקווה שעבריין שהורשע בקבלת שוחד, מרמה והפרת אמונים - שכולם נעשו במסגרת תפקידו הציבורי - 'יחזור במהרה לפעילות ציבורית'? האם לא נותרה בהם שום בושה?"

אחד הגולשים הגיב ללפיד בעקיצה וכתב: "ובאיזו מדינה עיתונאי שרוצה להיות פוליטיקאי הולך להתייעץ עם ראש-ממשלה לשעבר שעומד למשפט על קבלת שוחד ובניית הולילנד??? רק בלהלהלנד..... ברוך הבא יאיר".

כפי שדיווחנו, בניזרי שוקל עם שחרורו לחזור לתנועת ש"ס, אך כנראה לא בתפקיד רישמי וזאת בשל הקלון שדבק בו מה שמונע ממנו לשמש כחבר-כנסת עשר שנים מאז ההרשעה. על-פי הערכות, בניזרי ישמש בתפקיד שאינו רשמי ויסייע לש"ס ככל אשר יידרש, גם במהלך הבחירות הקרובות, ובאמצעים נוספים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר