הרב פינטו הוא רבה של לבני, הרב עובדיה יוסף של מופז

מפלגה חילונית? חברי-כנסת בולטים מקדימה נעזרים בעצותיהם של רבנים מוכרים. לבני מבקשת את ברכתו של רבי יאשיהו פינטו, ומופז את ברכת הגר"ע. וישנם כאלה הפוגשים את הרבנים במקרה וכך נוצר הקשר ביניהם. כך היה לפני מספר שבועות, בחתונת בנו של ח"כ דואן. יוחנן פלסנר, ח"כ מטעם קדימה, פגש את הרב ניר בן ארצי ושוחח איתו

שאול כהנא | כיכר השבת |
הרב פינטו והרב עובדיה יוסף (פלאש 90)

מפלגת קדימה נחשבת אומנם למפלגת מרכז חילונית, אולם חברי-כנסת בולטים בתנועה, בהם היו"ר ציפי לבני, נוהגים לבקש עצה וברכה מדמויות רבניות בולטות.

העיתונאי מתי טוכפלד מפרסם הבוקר בישראל היום את רשימת החכ"ים שמבקשים את עצות הרבנים. ציפי לבני, לפי טוכפלד, החלה באחרונה להתקרב לאדמו"ר רבי יאשיהו פינטו. גם ח"כ יואל חסון מקיים קשר הדוק עם הרב פינטו.

שאול מופז, גם הוא מועמד בולט לראשות התנועה, מבקש את ברכת נשיא מועצת חכמי התורה, מרן הרב עובדיה יוסף.

עוד ברשימה: חברת-הכנסת רוחמה אברהם בלילא שמתייעצת עם הרב יפת טיירי מרמת השרון, שניבא - כך לפי הדיווח - את מיקומה ברשימת קדימה.

ח"כ יעקב אדרי נחשב למקורבו של הרב יצחק-דוד גרוסמן, רבה של מגדל העמק ויו"ר מוסדות "מגדל אור". רגע לפני שהודיע על תמיכתו בשאול מופז, ביקש אדרי את ברכת הרב.

וישנם כאלה הפוגשים את הרבנים במקרה וכך נוצר הקשר ביניהם. כך היה לפני מספר שבועות, בחתונת בנו של ח"כ דואן. יוחנן פלסנר, ח"כ מטעם קדימה, פגש את הרב ניר בן ארצי ושוחח איתו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר