נערכים לבחירות

נתניהו יודיע: הבחירות לכנסת ייערכו בי"ז אלול, שבועיים לחג

מיד אחרי שיקום מה'שבעה' על פטירת אביו בן-ציון, צפוי ראש-הממשלה בנימין נתניהו להכריז על בחירות בי"ז אלול, שבועיים לראש-השנה. עדכוני בחירות אחרונים: אהוק ברק יקיים בצהריים מסיבת עיתונאים, השר יוסי פלד הודיע כי לא יתמודד שוב, איציק שמולי מהתאחדות הסטודנטים נכנס לפוליטיקה (פוליטי)

ניצן ארליך | כיכר השבת |
(צילום: פלאש 90)

מיד אחרי שיקום מה'שבעה' על פטירת אביו, צפוי ראש-הממשלה בנימין נתניהו להכריז על בחירות בי"ז אלול, שבועיים לראש-השנה.

בתחילה, התלבט ראש-הממשלה אם להכריז על הבחירות באוגוסט, אך על-פי הערכות של בכירים בליכוד יעדיף ראש-הממשלה את י"ז אלול (תחילת ספטמבר).

את ההודעה הרישמית צפוי נתניהו למסור בוועידת הליכוד שתיערך ביום ראשון הבא, יום לאחר שיקום מה'שבעה'. במהלך הימים הקרובים, הוא צפוי לשוחח על כך עם ראשי סיעות הקואליציה.

בינתיים, בליכוד גוברים הקולות שלא לשריין מקום לשר הביטחון אהוד ברק, יו"ר מפלגת העצמאות. ברק דחה באחרונה את השמועות שיקבל שיריון מנתניהו והודיע כי ירוץ עם מפלגות ויביא אותה להישגים.

עדכוני בחירות

הבוקר (רביעי) צפוי ברק לקיים מסיבת עיתונאים ראשונה, בה ינסה להזניק את מפלגתו המדשדשת בסקרים.

השר יוסי פלד, הודיע אתמול (שלישי) כי לא ירוץ בבחירות הבאות, לאחר שמונה לתפקיד יושב-ראש החברה הממשלתית קו צינור הנפט אילת-אשקלון.

איציק שמולי, יושב-ראש התאחדות הסטודנטים, צפוי להודיע בתחילת השבוע הבא על ריצה לפוליטיקה. לדבריו, הוא קיבל הצעות ממספר מפלגות.

יאיר לפיד, יו"ר "יש עתיד", הציע אתמול לגייס את החרדים, בנאום בחירות ראשון שקיים. "אנחנו לא יכולים יותר לפרנס עשרות אלפי תלמידי ישיבה שלא מתגייסים ולא מצטרפים לשוק העבודה", אמר לפיד. "אני לא אנטי חרדי, אין פה שום מסר אנטי-חרדי - אנחנו פשוט לא יכולים לממן אתכם יותר, ולא יכולים לשרת לבד את המדינה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר