חבר-הכנסת ניצן הורביץ: "יאיר לפיד מכשיר את הקרקע להצטרפות לממשלה עם החרדים"

ניצן הורביץ ממר"צ תוקף את יאיר לפיד בעקבות הצעתו לתת לחרדים 5 שנות פטור: "לפיד מכשיר את הקרקע להצטרפותו לממשלה עם החרדים מייד לאחר הבחירות הקרובות. ש"ס ויהדות התורה ישמחו לשבת עם המפלגה היחידה כיום המצהירה כי היא מסכימה לדחות לשנים, ובעצם להוריד מעל סדר היום, את שירות החרדים"

מישאל לוי | כיכר השבת |
ניצן הורוביץ (צילום: פלאש 90)

תגובות רבות נשמעו מהסיעות השונות בכנסת לתוכנית לפיד לגיוס החרדים. על-פי הצעת יאיר לפיד, יו"ר "יש עתיד", הצעירים החרדים יקבלו 5 שנות פטור ולאחר-מכן יחוייבו לעשות שירות צבאי או אזרחי.

אחת התגובות היותר מוזרות נשמעה מחבר-הכנסת ניצן הורביץ ממר"צ. "יאיר לפיד רוצה לדחות את ישום השיוויון בנטל בחמש שנים לפחות, זאת למרות שבג"צ פסל את חוק טל על-פי העתירה שהגישה מרצ, ולמרות הרוב הברור בציבור התומך בשירות לכולם".

לדברי הורביץ, "הצעת לפיד תמוהה, מתרפסת בפני עסקני המערכת הפוליטית, ומשמיטה את הקרקע תחת המאבק הציבורי הרחב למען השיוויון בנטל".

לטענתו חבר-הכנסת ממר"צ, "משמעות העניין היא אחת ויחידה: הכשרת הקרקע להצטרפותו של לפיד לממשלה עם החרדים מייד לאחר הבחירות הקרובות. ש"ס ויהדות התורה ישמחו לשבת עם המפלגה היחידה כיום המצהירה כי היא מסכימה לדחות לשנים, ובעצם להוריד מעל סדר היום, את שירות החרדים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר