מיוחד ל"כיכר השבת"

סגן שר החינוך מוזס: "צריך לקרב את החרדים החדשים"

סגן שר החינוך, ח"כ אליעזר מוזס מריח את הבחירות באוויר וחולם על שמונה מנדטים ליהדות התורה. על מאמרו החריף של ירון לונדון, נגד הציבור החרדי אמר מוזס ל"כיכר השבת": "מאמר כמו שהנאצים כתבו". על החרדים העובדים הוא מודה - יש איתם בעיה, "גדולי ישראל אמרו שצריך לקרב אותם" (חדשות, פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: מאיר אלפסי)

כך מתכונן סגן שר החינוך, הרב מנחם-אליעזר מוזס, לבחירות הקרובות.

בראיון ל"כיכר השבת" אמר מוזס: "בכוחות משותפים בעזרת ה' ובעבודה פורייה, במיוחד מול הסכנה של גיוס בני הישיבות שבגלל זה נפלה הממשלה, אנחנו חייבים בכוחות משותפים חייבים לקבל את הפוטנציאל של הקולות שיש לנו - שהם שמונה מנדטים לכל הדעות, ואז אף אחד לא יוכל להקים ממשלה בלעדינו".

על תנועת טוב והחרדים העובדים, אומר מוזס כי גדולי ישראל הורו לו לקרב אותם: "גדולי ישראל בדעה שצריך לקרב אותם. אני לא רואה שום סיבה שלא נקרב יהודים חשובים אלו שעובדים לפרנסתם. אני מכיר אותם אישית, ואני מקווה שהם ימצאו מקום ברשימה אצלנו, יש לי קשר הדוק עם החרדים שעובדים. הם יראי שמיים".

מוזס בחר גם להגיב למאמר שפרסם העיתונאי ירון לונדון בידיעות אחרונות, "המאמר היום של ירון לונדון הוא מאמר כמו שהנאצים כתבו, לקבץ את היהודים, והוא כתב שצריך לקבץ את החרדים. זה במילים אחרונות 'הפיתרון הסופי'. הדברים הללו מזעזעים, והתשובה תבוא בקלפי.

כזכור הבוקר כתב העיתונאי ירון לונדון טור בידיעות אחרונות תחת הכותרת "לכווץ את החרדיות": "השאלה הנכונה איננה איך לגייס חרדים ואיך למושכם לשוק העבודה, אלא מה יש לעשות כדי לצמצם את שיעור החרדים בחברה הישראלית".

והוא מסיים את מאמרו האנטישמי במילים הבאות: "התחזקותה של החרדיות היא ערובה להיחלשותה של החברה הישראלית עד לתבוסתה הגמורה, ולכן את המאמץ המחשבתי המוקדש לסוגיית הגיוס כדאי להקדיש לאתגר הגדול: 'כיווץ החרדיות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר