בין העיתונאים החרדים לעיתונאים הטורקים

ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש בלשכתו בירושלים עם משלחת עיתונאים מטורקיה. נתניהו שוחח איתם בהרחבה על מגוון נושאים העומדים על הפרק. לפני מספר חודשים, בערב חג-הפסח, נפגש נתניהו עם עיתונאים חרדיים. מלבד הרמת כוסית ומספר מילים על הגדה של פסח, סירב נתניהו בתקיפות להתייחס לשאלות, או לדבר על נושאים הקשורים לציבור החרדי

ישראל אהרן | כיכר השבת |
הטורקים שווים יותר (צילומים: לע"מ, כיכר השבת)

ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש אתמול (שלישי) בלשכתו בירושלים עם משלחת עיתונאים מטורקיה.

נתניהו שוחח איתם בהרחבה על מגוון נושאים העומדים על הפרק, גם בהיבט הפוליטי וגם בהיבט הבטחוני. "טורקיה וישראל הן שתי מדינות חשובות, חזקות ויציבות באזור הזה. אזור שאינו יציב. לטורקים ולישראלים יש יחסים ארוכים, לטורקיה ולישראל יש יחסים ארוכים".

עוד אמר ראש-הממשלה: "אנחנו צריכים למצוא דרכים לשחזר את היחסים שהיו לנו, כי אני חושב שזה חשוב לכל אחת מהמדינות שלנו, וזה חשוב במיוחד עכשיו, ליציבות באזור בזמנים אלו".

,,עם הטורקים (צילום: לשכת ראש-הממשלה)

נתניהו השיב על שאלות שונות שהציגו בפניו העיתונאים מכלי-התקשורת השונים בטורקיה.

לפני מספר חודשים, בערב חג-הפסח, נפגש נתניהו עם עיתונאים חרדיים. מלבד הרמת כוסית ומספר מילים על "הגדה של פסח", סירב נתניהו בתקיפות להתייחס לשאלות, או לדבר על נושאים הקשורים לציבור החרדי. בנוסף, לשכת נתניהו סירבה לפרסם סרטון וידאו מאותו מפגש.

כמה כלי-תקשורת חרדים בולטים, כמו "המודיע" ו"משפחה", סירבו להשתתף באותו מפגש, לאחר שטענו שמדובר בהשפלה של העיתונות החרדית.

,,מפגש קצר כן, שאלות -לא. עם העיתונאים החרדים

לאחר המפגש האומלל, פרסמו העורך הראשי של "בקהילה" בנימין ליפקין ועורך "משפחה" אריה ארליך, טורים חריפים נגד סירוב של נתניהו להתראיין לעיתונות החרדית, מאז נבחר לראשות הממשלה.

צפו במפגש המתוקשר עם הטורקים:
{{{http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=tn50sLiIMfs}}}

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות