בשורה

התושבים רקדו מול האוטובוס: קו יומי ישיר מחריש לבני ברק

הקו החדש יחזק את הקשר בין העיר חריש למרכזי הציבור החרדי ברחבי הארץ דבר שהיה כחסם להתפתחות הקהילה החרדית במקום • התושבים פצחו בריקודים ספונטאניים עם הגיע האוטובוס לתחנה (תחבורה)

חנני ברייטקופף | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות המצלם, ללא קרדיט)

בשורה: בפעילות יו"ר דגל התורה ח"כ משה גפני וח"כ אורי מקלב ולאחר קשיים ועיכובים רבים משרד התחבורה החל להפעיל קו אוטובוס חדש מהעיר חריש ישירות לבני ברק זאת כחלק מהגידול והתפתחות העיר בחודשים האחרונים.

הקו (634) יופעל בתדירות גבוהה בכל ימות השבוע ויתוגבר בשעות העומס ובסופי השבוע, ויעבור דרך העיר חדרה במטרה לתת מענה לתושבי חדרה המבקשים להגיע לבני ברק.

עם הפעלת הקו נרשמה התרגשות אדירה ברחבות העיר חריש, עשרות נוסעים מבני הקהילה הגיעו אל תחנות האיסוף וחנכו את הפעלת הקו . התושבים פצחו בריקודים ספונטאניים עם הגיע האוטובוס לתחנת היסעים.

את הקו תפעיל חברת קווים ויחל את פעילותו בשעה 06:30 בבוקר בכדי לתת מענה לתושבי העיר חריש המבקשים להגיע לבני ברק במהלך היום למוסדות הלימוד ומרכזי התעסוקה שבעיר בני ברק, ויסיים את פעילותו בשעה 23:00 מבני ברק לטובת השבים מאולמות השמחה בעיר כאשר יופעלו שישה נסיעות סה"כ במהלך היום לשני הכיוונים הכוללות נסיעה בשעות הצהרים חזרה לחריש לטובת האברכים השבים ממרכזי התורה והכוללים בבני ברק.

הקו החדש יגביר את הקשר בין העיר חריש למרכזי הציבור החרדי ברחבי הארץ דבר שהיה כחסם להתפתחות הקהילה החרדית בעיר חריש בשנים האחרונות עם התפתחותה הדרמטית של הקהילה החרדית במקום. הקו יתן מענה כאמור גם לתושבי העיר חדרה המבקשים להגיע לעיר בני ברק ולא היה תחבורה ציבורית ישירה לבני ברק. עלות הנסיעה תעמוד על שישה עשר שקלים לנסיעה בודדת ושלושים ושנים שקלים לחופשי יומי.

בלשכת ח"כ אורי מקלב הבהירו כי קו זה הינו תחילתו של פתרון וכי עם התגברות הביקושים לקו יעמלו על קו ישיר ומהיר יותר בתדירות גבוה לבני ברק לטובת כלל התושבים בעיר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר