יו"ר "עזר מציון" הרב חנניה צולק: "על ההורים לאסור על ילדיהם את השימוש בקפצונים ובנפצים בתכלית האיסור"

בצעד חריג, יוצא יו"ר ´עזר מציון´ הרב חנניה צולק, בקריאה נרגשת: "על ההורים לאסור על ילדיהם השימוש בקפצונים ובנפצים" (זמנים, פורים)

ישראל אהרון | כיכר השבת |
נפצים (אתר COL)

לאור הדי הנפצים הנשמעים מידי יום ברחובות הערים, ולקראת חג הפורים הבעל"ט, כאשר השימוש בקפצונים ובנפצים למיניהם עולה בימים אלו בצורה משמעותית, יוצא יו"ר "עזר מציון" הרב חנניה צ'ולק בקריאה מיוחדת לכלל ההורים לאסור על ילדיהם את השימוש בכל סוגי הנפצים ולו בקפצונים הפשוטים ביותר, בתכלית האיסור. הרב צולק אומר כי מדובר בפיקוח נפש ממש.

"הסכנה העצומה הטמונה במשחק בנפצים למיניהם איננו חדור מספיק במודעה של הציבור, הורים רבים חושבים כי אין בעיה שילדיהם ישחקו עם קפצונים פשוטים, אך מניסיון שלנו בכל שנה לצערנו ילדים רבים נפגעים כתוצאה מהשימוש בהם".

הרב צולק מציין עוד כי חלק גדול מן הילדים הנפגעים מהנפצים נפגעו אף מבלי שהשתמשו בהם, אלא התפוצצו כאשר שהו בכיסם של הילדים.

"מדובר בפיקוח נפש ובסבל עצום שיכול להיגרם לילדים. בכל שנה הצוותים הרפואיים במוקד הרפואי של "עזר מציון" מטפלים בקטיעת אצבעות ובמקרים רפואיים רבים אחרים וחמורים בעקבות הנפצים וזאת בנוסף למבוגרים ולחולים אשר נתקפים בהתקפי חרדה בעקבות הדי הנפצים. אין ספק כי אם ההורים ימנעו את השימוש מהם ויאסרו זאת על הילדים, חג הפורים הבעל"ט יוכל להסתיים הפעם ללא אסונות בעז"ה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר