יהיו הרבה אסונות טבע בחוץ לארץ

מחוץ לארץ ישראל יהיו אסונות טבע: אש וחום, שיטפונות, רעידות אדמה, צונאמי, התפרצויות הרי געש, תסבוכות באוניות, מטוסים ורכבות, סכסוכים ותסבוכות בכל מדינה ומדינה (יהדות)

הרב ניר בן ארצי | כיכר השבת |
כותב השורות, הרב ניר בן ארצי (צילום: באדיבות תאיר נרי)

מלך מלכי המלכים, הקדוש-ברוך-הוא, אב הרחמים, פתח לכל יהודי את שעריו. אחרי יום הכיפורים, כולם יהיו באמונה מול בורא עולם! כל היהודים חיכו לרגע הזה כדי להתלכד ולהתאחד בבתי הכנסת. הנפש, זו האדם, לא מבינה כל כך, אבל הנשמה והרוח של כל יהודי יודעות שבתת-המודע הוא רוצה להתלכד ולהתאחד, להשתחרר מהשנה הקשה שעבר, מכל מהמתחים והלחצים, הכאב והצער, שהיו לו במשך כל השנה. יום הכיפורים הזה היה טוב לכל היהודים, לא היו לעם ישראל שום הפרעות - הגויים היו בהלם, בחרדות ופחדים מהקדוש-ברוך-הוא, בלי להבין מה קורה. יום הכיפורים עבר על כל יהודי בשמחת לב גדולה. יום הכיפורים מלמד אותנו שעם ישראל יכול להתלכד ולהתאחד!

אחרי יום הכיפורים, מכניס אותנו הקדוש-ברוך-הוא לענווה, מכניס אותנו לסוכה. בסוכות אין הבדל בין יהודי עני לבין יהודי עשיר, יהודי דתי או לא דתי, כולם נכנסים לסוכה ואוהבים להיות בה. נשמתו של היהודי משפיעה עליו להיכנס לסוכה, לאהוב אותה ולהיות בענווה. הקדוש-ברוך-הוא נותן לנו הזדמנות לחזור בתשובה עד הושענא רבה.

כל ספרי התורה של היהודים בארץ ישראל מחכים, צוהלים ושמחים, כי הגיע חג שמחת-תורה ויוציאו אותם מההיכל!
לממשלת ישראל אסור להאמין ולהיות בשאננות, אין אמונה בחלק גדול מהגויים בארץ ישראל, צריך 'ללטף' ולחשוד בהם פעמיים-שלוש, הם מורעלים מהגויים שמחוץ לארץ ישראל. צריך להיזהר מהגדה המערבית והגדה המזרחית. יום הכיפורים עבר בשקט, כי הקדוש-ברוך-הוא הכניס במוחם פחד, רצה הקדוש-ברוך-הוא שלא יפריעו לתפילתם של עם ישראל אליו, לכן עשה נס - שקט ושלווה בכל עם ישראל! בימים הבאים, צריך להיות ערניים ולחגוג את חג הסוכות כמו אבותינו, כמו שהקדוש-ברוך-הוא רוצה.

אבו מאזן מסובב ומפתה את כולם באמצעות הלשון הרעה והחלקלקה שלו והשקרים - אין בו אמונה, הוא נראה תמים, נראה מסכן 'תרחמו עליי' - הכל הצגה אחת גדולה. לא צריך להתרגש, לא מאבו מאזן, לא מהחמאס, לא מדאע"ש ולא ממדינות אחרות - צריכים להיות דרוכים וקשובים לסימניו של הקדוש-ברוך-הוא!

דאע"ש והחמאס זה אותו הדבר, חמאס הוא עמלק ודאע"ש ממזרים. דאע"ש ממשיכים ללעוג ולעשות צחוק מכולם, מאירופה ומארצות הברית. ארצות הברית דרוכה מול דאע"ש יותר מכל מדינה אחרת. כל מטוסיה שמפציצים את דאע"ש - מפציצים גם את הסורים, העיראקים ואחרים. אי אפשר לחסל את דאע"ש סופית, כי כולם מוסלמים והם מסתתרים ביניהם, הם עצמם הורגים זה את זה. ארגון דאע"ש רוצה שכל מדינות ערב יפחדו ממנו, הוא רוצה להיות מלך על כל מדינות ערב, חבר מביא עשרה חברים.

תורכיה משחקת דו-פרצופית כמו איראן, מצד אחד יש בה בסיס גדול של דאע"ש ומצד שני היא מרשה לארצות הברית להמריא מאדמתה.

צבא-הגנה-לישראל, להיות ערניים ברצועת עזה, שלא יגידו שאין מנהרות, יש עוד מנהרות שצה"ל לא גילה. ממשלת ישראל וצבא-הגנה-לישראל, להיזהר מאוד מהמנהרות, שלא יפתיעו את ישראל בישובים, יש להם תוכניות והם ממשיכים איתן. החמאס רק מחכה למשא-ומתן, לראות מה ייצא עם ישראל. מהמשא-ומתן לא ייצא כלום, כי החמאס הם זרע עמלק ושונאי יהודים במדינת ישראל.

למדינת ישראל אסור לעקור ישובים ולוותר על אף פיסת אדמה!

היהודים שגרים מחוץ לארץ ישראל צריכים לעלות לארץ ישראל דחוף דחוף דחוף!!! אך ורק לארץ ישראל!!! שלא יהיה מאוחר מידי ושלא יגידו שבורא עולם לא מזהיר ומעורר אותם באמצעות האנטישמיות. קרוב היום שיהיה מהפך וגם החוק והשלטונות יתהפכו עליהם ואחר כך הם לא יוכלו לצאת ממקומותיהם. פתאום תהיה 'הפתעה' והם יפסידו את רכושם וחייהם – חבל! בורא עולם רוצה להציל אותם, שיבואו לגור ולהתיישב בארץ ישראל הקדושה! החיים שווים יותר מכל בית ומכל רכוש אחר!

צריך לעשות ניקיון באנשי הצווארון הלבן, לעשות סדר, לאף אחד אין זכות לקחת את החוק לידיים. כל המשוחדים והמשחדים, אנשי הזימה, הרמאות והגניבות יתגלו בשנת תשע"ה בכמויות אדירות, מהקטן ביותר עד הגדול ביותר, לא משנה אם הוא דתי או לא דתי, מכובד או לא. יש תשובה לעשות, אם יעשו - בורא עולם יסתיר אותם.

מצרים לוהטת ובוערת מבפנים, לא יודעת איך להתגבר על הרוע והשנאה, אומנם זה לא מפורסם אבל קיים. רובם רעבים ללחם והחמאס ודאע"ש בדרך להפוך את השלטון ולעשות מהפכה במצרים.
ירדן, מלכם נתמך ממדינת ישראל. נוהרים פליטים לירדן מסוריה, עיראק, חמאס ודאע"ש, כולם מוסלמים ולא יודעים מי נגד מי.
סוריה בוערת וגועשת, אין דין ואין דיין, נמחקת מעל פני כדור הארץ.

לבנון בהיכון, פוחדת, לא יודעים מה יילד יום.

חיזבאללה ונסראללה גם בהיכון, פוחד מדאע"ש שייקח לו את חייליו ולא מאמין לשומרי הראש שלו, נכנס לפאניקה. שייכנסו לפאניקה הרבה עמים, מפחד ששומרי הראש יכולים להתהפך לאנשי דאע"ש.

איראן 'כאילו' עם ארצות הברית 'כאילו' חברה, עושה עבודתה בשקט, כדי שלא יפריעו לה להמשיך לייצר אטום, מתה מפחד מצבא-הגנה-לישראל!

חג הסוכות יבוא לברכה ולחיים טובים ומאושרים. כולם יהיו בסוכה מאושרים מול בורא עולם. תהיה שנה מבורכת בגשמים בעיתם ובזמנם. הכלכלה של ישראל פורחת - אין ממה לחשוש! בורא עולם מגן ושומר על היהודים בארץ ישראל.

מחוץ לארץ ישראל יהיו אסונות טבע: אש וחום, שיטפונות, רעידות אדמה, צונאמי, התפרצויות הרי געש, תסבוכות באוניות, מטוסים ורכבות, סכסוכים ותסבוכות בכל מדינה ומדינה.

המשיח פועל ועובד והאור הגנוז מולבש עליו! כל ילד קטן יודע שזו תקופה של משיח ושמשיח יומלך בקרוב! ההמלכה והכתר בדרך! זה לא הזוי בכלל!

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר