הון עצמי 150K

פריים לוקיישן • התקדמות מואצת: צפי תשואה 10%

פרוייקט הדגל של גבעת שאול מתקדם בקצב מואץ • הסתיים שלב א' של המכירות – החלה מכירת המשרדים באגף החדש • מהרו ושריינו לכם משרד אטרקטיבי לנוף הירושלמי (נדל"ן)

בפרויקט היוקרתי ביותר הנבנה בימים אלה בירושלים נותרו פחות מ 50 משרדים. בין הרוכשים משרדים בבנין בולטת יבואנית רכבי לנדרובר חברת המזרח השקעות שרכשה שתי קומות בכ-32 מ' ש"ח.

המשרד הכי זול במתחם נמכר תמורת 300 אלף שקל, כאשר דמי השכירות שמתקבלים הינם כ-2800 שקל בחודש וכ – 32 אלף שקל בשנה ליחידת משרד. זוהי תשואה מרשימה מאד של תשעה אחוזים על כל הכסף, ותשואה גבוהה בהרבה על החלק של ההון העצמי.

מדובר בפרוייקט 'מגדל רם', מגדל משרדים שכבר קיבל היתר בניה, והליך בנייתו כבר החל. הוא ממוקם בשכונת גבעת שאול, בצמוד לציר הרכבת הקלה שהולכת לעבור במקום. מדובר במגדל מודרני וחדיש, בן 18 קומות, יכלול כ-27,000 מ"ר משרדים מעל כ-20,000 מ"ר חניון ובו 520 מקומות חניה. הפרויקט כולל גם בית כנסת פנימי, חדר כושר גדול עם מלתחות וחניות אופניים לאור סמיכותו לציר החדש של הרכבת הקלה המוקם בימים אלה במרחק הליכה קצר מלובי הכניסה.

נשמע מעניין? כנסו לכאן וקבלו את כל הפרטים>>

הבניה מתקדמת בקצב מואץ ואף מקדימה את לוחות הזמנים. שלב יציקת רפסודת הביסוס מגיע אחרי שנה וחצי של עבודות חפירה ודיפון ותחילת עבודות הבניה לפרויקט.

הרב שמואל טירר אשר מוכר לכולנו כבעלי חברת שמש רכבים וכעת מעורב בפרוייקט המשרדים, אומר:

"כפי שהבאנו בשורה חדשה לענף הרכב, אנו מביאים בשורה חדשה לעולם ההשקעה בנדל"ן, בשנה האחרונה רכשו מאות משפחות חרדיות, ביניהן אנשי עסקים, רבנים, מנהלי בנקים, אנשים עובדים ואברכים שלומדים משרד בפרויקטים ששווקו על ידינו".

"אני קורא לכל מי שיש לו סכום של לכל הפחות 150-200 אלף שקל הון עצמי, לקבוע פגישה ולשמוע על ההשקעה הכי חכמה ונושאת תשואה הקיימת היום בשוק הנדל"ן בישראל".

כל רוכש שקונה נכס בבניין מקבל כמובן רישום מלא בטאבו על החלק שהוא קנה. את הפרויקט מלווה משרד עורכי הדין מצנר גולדשטיין רבי (MGR) ומשרד רואה החשבון רוזנבלום ושות'. הפרויקט הוא בליווי בנקאי מלא של בנק לאומי, וכל רוכש מקבל ערבות על פי חוק מכר. כל עיכוב באיכלוס מזכה את הרוכש במלוא דמי השכירות על פי הוראות חוק המכר.

נשמע מעניין? כנסו לכאן וקבלו את כל הפרטים>>

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר