בהפקה יוקרתית ומורכבת בניו יורק

ג'רוזלם אסטייטס בקמפיין עבור 25 הדירות האחרונות

לקראת תחילת שיווקם של 25 דירות הפאר האחרונות והיוקרתיות ביותר בפרויקט המונומנטלי ג'רוזלם אסטייטס בשנלר, הנבנות בימים אלו בשני הבניינים האחרונים במתחם ההיסטורי בשנלר בניין 'הרימון' ובניין 'האתרוג', מכינים בימים אלו בישראל ובניו יורק את קמפיין הסיום האחרון שיהיה גולת הכותרת לקמפיין הייחודי שנמשך מזה ארבע שנים (נדל"ן)

(צילום: אסף פינטשוק)

בג'רוזלם אסטייטס מסכמים תהליך שיווק מרתק למוצר יחיד במינו בעולם היהודי, יצירה חד פעמית למגורים שהפכה מהר מאוד למותג נחשק בכל רחבי העולם היהודי, ושיחת היום בקרב משפחות איכותיות ברחבי תבל החושקות לעלות לארץ ישראל ולהשתכן בעיר הקודש, או לכל הפחות להחזיק בנכס משפחתי קבוע בירושלים.

25 הדירות האחרונות של בניינים 6 ו7 עומדות להבנות בסמיכות למתחם הפאסיליטיס המפנק בשורה המזרחית של ג'רוזלם אסטייטס, דירות גדולות במיוחד שרבות מהן יזכו לצפות מזרחה ישירות אל מקום בו מאיר פני המזרח.

במוקד הקמפיין המצולם ונערך בהפקה נדירה ומושקעת, יעמדו חשיפת שבעת האלמנטים הייחודיים במינם, המשלימים את חווית מגורי היוקרה הגבוהים לדיירי ג'רוזלם אסטייטס; הפאסיליטיס - שירותים משלימים ל360 מעלות של מגורי יוקרה ללא פשרות: אולם האירועים הפרטי, הלאונג', מרתף היין מתחתיו, חדרי הכושר הנפרדים, ועד המקווה המפואר שייחנך וגולת הכותרת בית הכנסת המתוכנן בהדר.

כל אלו יעניקו חוויה העוטפת את המתגורר במתחם ומעמידה מולו בכל אלו סטנדרט אחיד העומד בדרישות הגבוהות של איכות, יצירתיות ואמנות יחד עם אוירה המחוברת בכל נימיה לירושלים ההיסטורית. נושא זה יבוטא בעזרת מספר סצינות יהודיות מרגשות הממחישות את החיים היהודיים המפכים בירושלים בהדר, חן ויופי המקום על יושביו.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר