"ערוכים להיתרי בניה בזמן קצר":

במעמד רבני בני ברק - נחנכו משרדי המכירות לשכונת היוקרה "אחוזת שפע"

במעמד קביעת המזוזות כובדו רבני העיר, הגאון רבי יצחק אייזיק לנדא והגאון רבי שבח צבי רוזנבלט אשר ברכו את היזמים להמשיך ולפתח את העיר על טהרת הקודש • בטקס השתתפו ראש העיר הרב רובינשטיין וממ"מ ראה"ע הרב חנוך זייברט שברכו על הפרויקט שישנה את פני העיר (נדלן)

במעמד חנוכת משרדי המכירות לשכות היוקרה 'אחוזת שפע' (צילום: באדיבות המצלם)

היתה לראש פינה: במעמד חגיגי ומרומם נחנכו השבוע משרדי המכירות של שכונת היוקרה החדשה "אחוזת שפע" בבני ברק, העתידה לשנות את פני מרכז העיר. במעמד קביעת המזוזות כובדו רבני העיר, הגאון רבי יצחק אייזיק לנדא והגאון רבי שבח צבי רוזנבלט . כמו כן בטקס השתתפו ראש העיר בני ברק הרב אברהם רובינשטיין, מ"מ ראה"ע הרב חנוך זייברט, אישי ציבור ועיתונאים.

ההתרגשות ניכרה באוויר, כאשר לא בכל יום נבנית במרכז בני ברק שכונה גדולה, מהמסד עד הטפחות ועד מבני ציבור, באחת הקרקעות האחרונות בעיר. את הטקס פתח המנחה, העיתונאי משה גלסנר, שציין את יום ט"ו בשבט כסמל של פריחה והתחדשות, וכך גם העיר בני ברק המציינת 100 שנה להיווסדה ממשיכה לפרוח ולהתחדש.

(באדיבות המצלם)

המרא דאתרא הגאון רבי יצחק אייזיק לנדא ציין בדבריו את החשיבות של בניית הארץ ובניית העיר בני ברק בפרט, כאשר השכונה החדשה נבנית כולה על טהרת הקודש עם אוכלוסייה הנוהגת בקדושה ויראת שמים. "אנחנו מברכים: שכל נטיעות שנוטעים ממך יהיו כמותך, וכך גם בני ברק שפירותיה מתוקים תמשיך לנטוע נטיעות כמוה ושיהיה בהצלחה רבה לכל היוזמים והפועלים", סיים רב העיר את דבריו.

המרא דאתרא הגאון רבי שבח צבי רוזנבלט הדגיש, כי תלמודי התורה בבני ברק מתרבים כל העת וזו ההוכחה הטובה ביותר להתרחבותה ושגשוגה של העיר. "החברה העומדת מאחורי 'אחוזת שפע' חשה את הייחודיות של בני ברק ולקחה בשימת לב מרובה את כל הנושאים ההלכתיים הקשורים בפרויקט, כמו 'היתר עסקה' וכדומה. זו חברה העושה כל צעד על פי ההלכה ואין לי ספק שבזכות זה תהיה לה הצלחה רבה לתפארת העיר כולה", אמר הרב.

(באדיבות המצלם)

"אנחנו מלווים את הפרויקט הזה כבר הרבה שנים", פתח ראש העיר הרב אברהם רובינשטיין את דבריו בטקס, "היו בעבר כל מיני עיכובים שונים ואני שמח שהגענו עד הלום, לשלב המואץ של המכירות. החזות הכללית של המקום הזה ראויה לשיפור. החנויות החשובות שנמצאות כאן יקבלו שדרוג ומראה מכובד בתכנית החדשה. אני מעודד מפה את היזמים שיזרזו את המהלכים כי אנחנו, מבחינת העיריה, מוכנים לחתום על היתרי הבניה בתוך יום אחד. בנוסף, בשטח הפרויקט יש לנו 3.4 דונם שטחי ציבור וכל המוסדות שייבנו עליהם כבר זמינים לתקצוב. מבחינת העיריה נשמח לבנותם כמה שיותר מהר".

מ"מ ראש העיר ומחזיק תיק התכנון והבניה הרב חנוך זייברט ברך אף הוא על בשורת הדיור בבני ברק: "הפרויקט הזה עבר כמה גלגולים, אבל התאמנו אותו לבני ברק, הגדלנו את שטחי המסחר והתב"ע מוכנה. אני שמח על התפתחות העיר ויש לנו עוד הרבה לאן להתפתח ולגדול. שיהיה לכולם בהצלחה".

(באדיבות המצלם)

את הטקס המכובד חתם מר יוריאל זלצמן, מנכ"ל 'קדם ישראל' המנהלת את הפרויקט. "'אחוזת שפע' הוא פרויקט למהדרין מן המהדרין מבחינת האוכלוסייה ואנחנו גאים בכך. אני שמח שהרשות המקומית מעודדת ומאיצה בנו להתקדם, ואם כך יש לנו את כל הסיבות שזה יקרה, כי הרי ישנה תב"ע מאושרת ויש לנו מימון מלא לפרויקט. מתוך הניסיון הרב שצברנו אנחנו כבר מאיצים תהליכים במה שאפשר ואני מקווה שנקבל היתרים הרבה לפני הצפוי. בעזרת ה' נעשה ונצליח", אמר זלצמן.

שכונת "אחוזת שפע" כבר מעוררת הדים רבים בקרב משפרי דיור ומשקיעים בעיר, כאשר תוך זמן קצר נמכרו למעלה מ-200 יח"ד. מדובר במתחם "שפע שוק" המוכר בצפון העיר, בשטח כולל של כ-11 דונם המשתרע על פני רחובות אהרונוביץ, השלושה, יואל ונפחא, ונהנה מקרבה לבתי המדרש הוותיקים של עיר התורה וחצרות היכלי התורה והחסידות.

(באדיבות המצלם)

על פי התכנון, השכונה העתידית תכלול 10 בנייני יוקרה בתכנון אדריכלי מוקפד, שיכללו 390 יח"ד, דירות 3,4,5 חדרים וכן דירות גן ופנטהאוז. הדירות ייבנו במפרט טכני עשיר ויוקרתי במיוחד בהתאם להחלטת נציגות הקבוצה. במרכז השכונה יוקם פארק ירוק הכולל פיתוח סביבתי מושקע. השכונה העתידית מהווה בשורת דיור שטרם נראתה בעיר והזדמנות נדלני"ת בעלת פוטנציאל אטרקטיבי, הנותנת מענה לקהל איכותי משפרי דיור בעיר, המעוניין לעבור לדירת יוקרה מבלי לוותר על מרכז החיים התורני והגשמי של בני ברק.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר