כדאי לדעת

חשיפה: איך קונים דירה עם מינימום הון עצמי?

האם להשקיע בנדל"ן בזמן מלחמה? איזו עיר הולכת להפוך למטרופולין הבא של ישראל? ואיך מאות חרדים רוכשים דירה בלי לשלם משכנתא? (נדל"ן).

קניית דירה עם מינימום הון עצמי (צילום: שאטרסטוק)

מחירי הנדל''ן עלו בצורה דרסטית, וקניית דירה במרכז הארץ נראית כבלתי אפשרית.

נפגשנו עם מומחי חברת "בית" להבין מה הפתרון לקניית דירה עם מינימום הון עצמי, האם בזמן מלחמה כדאי להשקיע בנדל''ן, ובאיזו עיר כדאי להשקיע. כל הפרטים בכתבה שלפניכם.

''לרכוש דירה עם מינימום הון עצמי, זה לא חלום", אומר לנו איציק מחברת "בית".

"אחד הפתרונות שאנו מציעים לזוגות צעירים או להורים שרוצים להבטיח את עתיד ילדיהם ולחתן אותם בכבוד, היא דירת 'פריסייל' - מכירה מוקדמת.

זה פתרון מוצלח לקניית דירה עם הון עצמי נמוך!

תמורת 10% הון עצמי, ולפעמים אף פחות. ניתן לרכוש דירה חדשה מקבלן בעיר מרכזית ומתפתחת, עם פוטנציאל לעלייה דרסטית במחיר הדירה כך שבתוך 3 שנים משקיעים שניצלו את ההזדמנות יוכלו להכפיל ואף לשלש את ההון העצמי שלהם ולקנות דירה עם משכנתא נמוכה.

הסיכון בהשקעה שכזו הוא נמוך.

הדירה רשומה על שמכם, את המשכנתא תשלמו רק בקבלת הדירה, את הריביות על ההלוואה הקבלן משלם מראש, והבשורה האמיתית היא שניתן למכור את הדירה אחרי שמחירה עלה - עוד לפני קבלת המפתח! בלי להתחיל עם משכנתא ותשלום חודשי.

לקביעת פגישה עם מומחי "בית" ללא עלות>>>

"אני אתן דוגמא מפרוייקט שאנו משווקים בעיר חדרה, במרחק 10 דקות הליכה מהים.

זו עיר שנמצאת במרחק קצר מתל אביב וערי המרכז, והיא נמצאת בתנופת בניה מדהימה!

כבר עכשיו יש שם אזורי מסחר, מלונות, ופרוייקטים חדשים והיא הולכת לצמוח לפי הערכות למטרופולין הבא של ישראל.

הולכים להקים שם אזור תעשייה שיביא לעיר אלפי מקומות עבודה, יש תכנונים לקריה אקדמית לאלפי סטודנטים, פארק מים, טיילת, הרחבה של חוף הים ועוד מיזמים רבים."

זו עיר שמחירי הדירות בה צפויים לעלות בוודאות ומשקיעים שיזהו את הפוטנציאל ירוויחו מאות אלפי שקלים.

"אנחנו עובדים קשה כל הזמן למצוא את הדירות והפרוייקטים שיניבו למשקיעים מקסימום תשואה. אומר איציק מ"בית". בנוסף אחרי 15 שנה שהחברה מתעסקת בתחום ההשקעות, אנחנו מכירים את היזמים ומקבלים תנאים והטבות נוספות שלקוח רגיל לא מקבל.

ההטבות שאנו נותנים כמו למשל, פטור ממדד, אפשרות למכירת הדירה לפני קבלת מפתח כמו שכבר הסברתי, דירות עם מפרט גבוה, קומות גבוהות, שוות המון כסף! אך גם מקלות על המכירה של הדירה ברווח גדול יותר בעתיד.

לסיכום אומר איציק, חדרה היא אחת הערים שיצמחו ויהפכו למטרופלין מצליח עם מחירי נדל''ן שרק יעלו. ממש כמו העיר אשדוד, שמחירי הדירות בה עלו בעשר השנים האחרונות ומשקיעים חכמים שידעו לנצל את ההזדמנות הרוויחו ובענק."

ליצירת קשר, התרשמות, וקביעת פגישת היכרות ללא עלות- לחצו כאן

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר