חפציבה 2?

רוכשי נאות הפסגה בכינוס חרום: החברה משקרת לנו

עשרות משפחות שרכשו דירות בפרויקט "נאות הפסגה" במודיעין-עלית נפגשו בשבוע החולף עם ראש העיר, יעקב גוטרמן. הסיבה: "נאות הפסגה" מוליכה אותם סחור סחור, ושלב האכלוס מתעכב זמן רב ממה שנאמר להם בתחילה. גוטרמן: "יש לטפל בחברה ביד קשה". האם החלום מתמוסס? (חדשות)

דוד כהן | כיכר השבת |
מודיעין עלית (פלאש 90)

רוכשי הדירות בפרויקט "נאות הפסגה" במודיעין-עלית זועמים. בזמן שר´ פנחס זלצמן, אחד הבעלים, מבטיח כי הבנייה תושלם בקרוב - המציאות בשטח שונה לחלוטין.

במהלך השבוע נפגשו הרוכשים עם ראש עיריית מודיעין עילית, יעקב גוטרמן וגוללו בפניו את מסכת התלאות שחוו במהלך השנים האחרונות.

אחד הרוכשים סיפר לגוטרמן: "שנתיים חלפו מאז חתמתי על חוזה הרכישה, ועד עתה הבנייה טרם הושלמה. קצב הבנייה איטי ולא נראה שהוא יסתיים אי פעם".

הדיירים העתידיים של הפרויקט הסבירו כי בעלי "נאות הפסגה" גלגלו את האשמה לעבר הממשלה ותלו את קצב הבנייה האיטי מאוד בהקפאה. "ההקפאה הסתיימה", הם אומרים, "ובפועל - הבנייה רחוקה מלהסתיים".

לדברי הרוכשים שנכחו בפגישה, ראש העיר בדק את הנתונים, ולאחר בדיקה עם הרשויות השונות, התגלה כי לחברה אין כל עיכובים באישורי הבנייה. "החברה נוקטת בסחבת מתמשכת בעקבות מצבה הכלכלי החמור", הם אומרים.

גוטרמן: "לטפל בהם ביד קשה"

ראש העיר התבטא בחריפות על התנהלות בעלי החברה, ואמר: "צריך לטפל בהם ביד קשה".

עוד נודע כי במהלך השבוע החולף התכנסו הרוכשים המודאגים לאסיפת חירום. במהלכה הם העלו כמה הצעות שיסייעו להתמודד מול בעלי "נאות הפסגה".

לפני כמה חודשים, רעשה מודיעין עלית בעקבות תרגיל תקשורתי שחוללה החברה. אנשיה שיגרו הודעה דרמטית לעיתונות: "החברה החליטה לשבור את ההקפאה במודיעין עלית", נאמר בה.

כלי התקשורת הוזמנו לתעד את הפלא בשעות הצהריים.

אלא שהוא פשוט לא קרה. המשאיות והדחפורים המובטחים לא היו שם, והפרת ההקפאה לא נרשמה במודיעין עלית.

חודשים חלפו, תקופת ההקפאה תמה, ובינתיים נראה כי חלומם של רוכשי הדירות בפרויקט רחוק מלהתגשם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר