טרם נראתה כמותה

היום זה קורה! המסעדה החדשה של אנטריקוט נפתחת

היום בשעה 18:00 הרגע המדובר שכולם ציפו לו, הרגע המיוחל שבו שערי מסעדת הגריל האוכל הים תיכוני וגורמה אנטריקוט ייפתחו ועולם הקולינריה הירושלמי יקבל מסעדה בליגה אחרת בגודל ובעיצוב שעדיין לא נראו בירושלים (מסעדה)

מסעדת אנטריקוט החדשה בירושלים (צילום: באדיבות המצלם)

שבוע לאחר ההשקה, טקס הפתיחה הרשמי של המסעדה יתרחש בשעה 18:00 בדיוק עם פתיחת השערים של המסעדה ברחוב קריית המדע קרית המדע 22 בהר חוצבים בירושלים.

מאות מטרים רבועים מעוצבים בסגנון חדשני עם אווירה ירושלמית, יעמדו לרשות הסועדים במסעדה. חגיגה מושלמת של טעמים שישתלבו במרחב הגדול המרווח, יתבשלו תחת ניצחו של השף דני אביב. הטעמים הישנים והמוכרים של אנטריקוט לצד טעמים חדשים. מנות ותיקות לצד מנות חדשות. כל אלו יחד עם השירות המושלם יהפכו את החוויה הקולינרית במסעדה החדשה למשהו שתרצו לחוות שוב ושוב.

מסעדת 'אנטריקוט' הוקמה לפני יותר מעשרים שנה האחים שמעון ודודו אסרף, את הניסיון שלהם בעולם הבשר האיכותי, הם הביאו לעולם הקולינריה עם פתיחתה של רשת קצביות בוטיק וול-דאן. ההתרחבות לא השפיעה על הלב, הלב נותר והיה בירושלים במסעדת אנטריקוט שצברה לעצמה קהל לקוחות הולך וגדל מירושלמים ומחוצה לה והפכה למותג ירושלמי ישראלי בשרי.

הבשורה על פתיחת המסעדה החדשה התקבלה בשמחה בקרב חובבי האוכל הים תיכוני בירושלים. . מסעדה גדולה שמספרת את הסיפור הירושלמי, את הסיפור הארץ ישראלי, סיפור של חלום שהתחיל בניו יורק והפך למציאות גדולה בירושלים. את העיצוב של המסעדה החדשה עיצבה ביד מקצועית מעצבת הפנים אפרת שמש, בעלת סטודיו לתכנון, עיצוב פנים ופיקוח, מומחית לעיצוב חללים מסחריים.

בשבוע שעבר בטקס רב רושם בהשתתפות רבנים, אישי ציבור, אנשי תקשורת מכל כלי התקשורת במגזר החרדי והדתי, אנשי עסקים מובילים מתחום המזון, הושקה המסעדה החדשה. המשתתפים זכו לטעום משפע הטעמים שיש למסעדה החדשה להציע ולהתחבר לחוויה הקולינרית החדשה של ירושלים.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר