מועמדת "ביחד" חשפה שלוקחת כדורים כבר 15 שנה; אלו התגובות שקיבלה
סערת הכדורים: מועמדת מפלגת "ביחד" חשפה כי היא נוטלת כדורים מזה 15 שנה. היא תקפה את סילמן, וזכתה לגיבוי נרחב מבנט ומחברי כנסת מהאופוזיציה | "אנחנו אומה בפוסט טראומה. הורים שלחו את הילדים להילחם, הורים קברו את הילדים שלהם ועל זה את בוחרת ללעוג" (אנשים)
