פצמ"רים מסוריה נפלו בישוב אלוני הבשן, אין נפגעים

העימות הסורי שוב זולג לישראל: שלוש פצצות מרגמה נפלו הבוקר (חמישי) בשטח פתוח בין בתים במושב אלוני הבשן ברמת הגולן, לא היו נפגעים ולא נגרם נזק, כתוצאה ממלחמת האזרחים בסוריה. חבלנים של הצבא הוזעקו למקום כדי לבדוק את הפצצות (צבא וביטחון)

ב. ניסני | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: פלאש 90)

העימות הסורי זולג לישראל: שלוש פצצות מרגמה נפלו הבוקר (חמישי) בשטח פתוח בין בתים במושב אלוני הבשן ברמת הגולן, לא היו נפגעים ולא נגרם נזק.

חבלנים של הצבא הוזעקו למקום כדי לבדוק את הפצצות. גורמי ביטחון מעריכים כי מדובר בפצצות שנורו כחלק מהעימותים הפנימיים בסוריה בין המורדים לכוחות הצבא ולא בירי שכוון לעבר ישראל.

נפילת פצצות המרגמה הבוקר מצטרפת לשורת אירועים בשבועות האחרונים במהלכן נורתה אש לעבר ישראל, ככל-הנראה בטעות ולא משהו מכוון, וזאת במסגרת הלחימה המתקיימת בסמוך לגבול.

בשעות הצהריים אתמול פגעו מספר כדורים במוצב צה"ל בהר חוזק שברמת הגולן, לא היו נפגעים ולא נגרם נזק. שלשום, נפגע ג'יפ בו נסע מפקד גדוד הסיור של חטיבת גולני מירי שבוצע בצד הסורי של הגבול. לא היו נפגעים בתקרית.

בסוף השבוע האחרון נכנסו טנקים של צבא סוריה לשטח המפורז במרכז רמת הגולן, ובמים האחרונים נפלו במקום מספר פצצות מרגמה.

צה"ל הגיש על כל מקרים תלונות למפקדת הכוחות של האו"ם. כוחות אונדו"פ של האו"ם הגבירו את הסיורים לאורך הגבול כדי למנוע חיכוך.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר