הרב עמאר לחיילים בדרום: "אל תראו מפני אויבכם"

הראשון לציון הרב שלמה משה עמאר, ערך ביקור בבסיסי צה"ל שבדרום, וחיזק את ידי החיילים: "אתם הגיבורים שלנו. אל ירך לבבכם, אל תראו ואל תערצו מפני אויבכם כי ה' אלוקיכם ההולך עמכם להילחם לכם עם אויביכם להושיע אתכם". הרב עמאר נפגש גם עם הרב הצבאי הראשי הרב רפי פרץ (חדשות)

ישי דריקס | כיכר השבת |
הרב עמאר וחיילים, היום (צילום: ישי דריקס)

"אל ירך לבבכם, אל תראו ואל תערצו מפני אויבכם", כך חיזק הראשון לציון, הרב הראשי לשיראל הרב שלמה משה עמאר, את חיילי צה"ל.

החל משעות הבוקר (רביעי) עורך הרב שלמה עמאר, ביקור בבסיסי צה"ל שבדרום, שם ממתינים אלפי חיילים לקראת אפשרות להרחבת הפעולה הצבאית ברצועת עזה.

בביקורו, נפגש הרב עמאר עם חיילי סדיר מגבעתי, צנחנים, מילואים ושיריונרים. הרב עמאר בירך וחיזק את ידי החיילים, והתפלל עימם.

"כשם שעמוד הענן חצץ בין העם לבין המצרים, כך אתם תגנו על עם ישראל מהמרצחים, כפי שנכתב: 'ייסע עמוד הענן מפניהם ויעמוד מאחוריהם, ויבוא בין מחנה מצרים, ובין מחנה ישראל'", אמר הרב עמאר לחיילים.

"עם ישראל לא נדד במדבר כל עוד עמוד הענן היה במחנה, ריחף מעל המשכן - כך גם היום, עם ישראל מרגיש בטוח בזכות נוכחותכם כאן, ולא ינדוד ולא יברח כל עוד אתם שומרים על העם היושב בציון", הוסיף הרב.

הרב עמאר המשיך ואמר לחיילים כי "אתם הדוגמה של העם, הגיבורים שלנו. מאחוריכם נצעד. אתם קרבים היום למלחמה על אויביכם. אל ירך לבבכם. אל תיראו ואל תיחפזו ואל תערצו מפניהם. כי ה' אלוקיכם ההולך עמכם להילחם לכם עם אויביכם להושיע אתכם".

בעת ביקורו בחטיבת גולני, נפגש הרב עמאר עם הרב הצבאי הראשי, הרב רפי פרץ, שהתלווה אליו בשיחת החיזוק לחיילים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר