צפו: ראש הממשלה ושר הבטחון מודים לחיילים

ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיע היום יחד עם בכירי מערכת הבטחון לביקור מיוחד בבסיס חיל האוויר בפלמחים. רוה"מ לחיילים: "יתכן מאוד שנזדקק לכם בהמשך" (צבא ובטחון)

ב. ניסני | כיכר השבת |
(צילום: לע"מ ופלאש 90)

ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיע היום (ראשון) יחד עם שר הביטחון אהוד ברק והרמטכ"ל בני גנץ לביקור מיוחד בבסיס חיל האויר בפלמחים.

רא הממשלה הודה לחיל האוויר על מבצע 'עמוד ענן' ואמר: "אני מצדיע על הנחישות להתגייס למען ביטחון המדינה. ייתכן מאוד שנזדקק לכם בהמשך, ביצעתם את המשימות שהוגדרו לכם בצורה מדויקת, אם השקט יישמר תוכלו להמשיך ולהתכונן למערכה הבאה, אם השקט יופר תחזרו לפגוע במה שעוד נשאר".

נתניהו הוסיף: "מצבורי הנשק של חמאס ספגו במבצע המדויק פגיעה קשה מאוד, במבצע מדויק של צה"ל הושמדו רוב הטילים שכוונו למרכז הארץ ואלפי טילים שכוונו לדרום הארץ. מרגע שהמבצע השיג את יעדיו, לא הייתה סיבה להמשיך אותו, אנחנו בחרנו מתי הוא יתחיל ושלטנו איך הוא יסתיים. אם השקט יימשך הוא יענה בשקט, אם הוא יופר נגיב בעוצמה".

שר הבטחון אהוד ברק הודה גם הוא ואמר: "באנו לומר תודה ולומר לכולם שהמבצע הזה מאחורינו, אנחנו לא יודעים מתי נהיה עוד פעם במבצעים בעזה, זה יכול לקחת חודשים, אבל זה בהחלט יכול לבוא, וכמובן מחכים לנו עוד אתגרים גדולים ורחבים וחיל האוויר תמיד במרכזם".

שר הביטחון הוסיף: "בהזדמנות הזאת אני רוצה להביע הוקרה והערכה עמוקה של כולנו לרמטכ"ל בני גנץ, על הובלה שקטה, תכליתית, חדה של המבצע הזה, בכל הזרועות של צה"ל ודרכך אנחנו מבקשים להעביר להם את התודה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר